Het zit dus zo, ik ben van plan een lanparty te organiseren op andere locatie. Echter, ik moet internet via wireless. Ik ben daar geweest en die zeiden dat het niet kon vanwege bestanden deling.
Dus nu was ik van plan om mijn wrt54GL daar neer te zetten en internet te ontvangen via USB stick aan mijn servertje. Het probleem is echter dan nog steeeds dat ik kan neuzelen in hun bestanden (wat ik uiteraard niet doe). Is er een mogelijkheid om dat te blokkeren?
Dus de situatie wordt dus zo
Denk dat ik de server die draait op Windows 2000 professional als bridge ga zetten. De server heeft als specificaties:
- Celeron 433mhz Mendocino
- 4Gb bootschijf
- 10GB muziekschijf
- 250GB externe HDD
- 128MB ram
- Wlankaart PCI
- Lan kaart PCI
De usb stick moet er toch aan vanwege bereik.
Dus nu was ik van plan om mijn wrt54GL daar neer te zetten en internet te ontvangen via USB stick aan mijn servertje. Het probleem is echter dan nog steeeds dat ik kan neuzelen in hun bestanden (wat ik uiteraard niet doe). Is er een mogelijkheid om dat te blokkeren?
Dus de situatie wordt dus zo
code:
1
| Internet @ Buren -{kabel}-> WRT54GL -{wireless}-> Server @ Locatie -{kabel}-> Switch -{kabel}-> Clients |
Denk dat ik de server die draait op Windows 2000 professional als bridge ga zetten. De server heeft als specificaties:
- Celeron 433mhz Mendocino
- 4Gb bootschijf
- 10GB muziekschijf
- 250GB externe HDD
- 128MB ram
- Wlankaart PCI
- Lan kaart PCI
De usb stick moet er toch aan vanwege bereik.
[ Voor 13% gewijzigd door BlackWhizz op 15-03-2008 16:44 ]