Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Volgens mij is VGA een uitgang, geen ingang? kan aan mij liggen maar ik denk niet dat dat gaat werken hoor:)
Het is overigens een haier:D
[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 15-03-2008 16:28 ]
http://www.inputdirector.com/
Toppe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:28:
JC Ken,
Volgens mij is VGA een uitgang, geen ingang? kan aan mij liggen maar ik denk niet dat dat gaat werken hoor:)
Het is overigens een haier:D
je kan toch gewoon de kabel van het scherm in je laptop doen?
[ Voor 77% gewijzigd door maarud op 15-03-2008 16:31 ]
Ik wil niet het beeld van me laptop op mijn scherm hebben, ik wil mijn laptop scherm als 2de scherm gebruiken zodat je 2 bureaubladen hebt:)
Je moet gewoon zien dat je een extra scherm koopt, enkel wil ik die van me laptop gebruiken:)
Precies zoals maxivista. Jullie zijn slim!
[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 15-03-2008 16:37 ]
Je kunt dan beide pc's besturen met 1 toetsenbord en muis. Werkt ook met verschillende besturingssystemen o.a. windows, linux en osx.
Verschillende mensen plaatsen wat:
Ik wil gewoon mijn desktop extende naar mijn laptop, dus niet met verschillende displays, zie mijn laptop gewoon als extra scherm!
Ook in het topic zelf geef je dat nergens aan - en dit is eigenlijk niks wat specifiek met Windows te maken heeft maar puur een softwarematige oplossing voor het punt dat een laptop LCD scherm geen aparte input biedt voor een externe bron.
Dan zou je topic bij wijze van spreken nog eerder in Videoplanken & Beeldkanonnen thuishoren.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Juist dat ik het hier geplaatst heeft te maken met het feit dat het software matig moet, als het hardware matig moet doe ik het liever niet...