Virtuele CD-rom speler

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:21
Mede tweaker!

Op mijn pc staat Windows Vista X64, draait allemaal prima. Als ik na deze computer ga Zie ik 3 drives staan, 2dvd en 1 CD. Deze DVD's zijn echt maar de drive h:/ is virtueel! echter deze drive wil ik verwijderen maar ik weet niet hoe. Hij is niet van Daemontools dat ik gebruik voor virtuele stations. Ook staat hij niet vermeld in de lijst van app. beheer..

Weet iemand hoe ik dit kan fixen??

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

lijkt me dat hij wel van deamon tools is als je geen andere tool gebruikt voor virtueele cd drives.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Of winimage virtual drive ? Check eens device manager en kijk bij de driver properties.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Of maybe van nero :P , maar kijk even bij driver properties wat DukeBox ook al aangeeft.

☻/
/▌
/ \

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke tools heb je dan wel op je PC geistalleerd? En dan zijn natuurlijk CDbrandsoftware etc erg 'verdacht'.

Dit is geen topic voor Officesuites en -software, meer voor Client Software Algemeen, maar aangezien het op deze manier alleen maar een opsomming van tools die CDspelers nadoen sluit ik 'em hier. Open gerust een nieuwe in CSA, maar geef dan tenminste even aan wat er allemaal start bij opstarten, wat 'verdachte' services zijn, etc. Dan kunnen we tenminste meer dan opsommen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.