• Lampie01
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-11 15:03
Ik bel nu enkele maanden via mijn SPAtje 3102 met volle tevredenheid. Door het verdiepen in voip en bellen in het bijzonder, wil ik nu eigenlijk over naar een ISDN dect BSS zodat ik diverse dingen kan blokeren en of toestaan per dect handset, (kinderen) echter de SPA heeft geen SO bus, ik lees nu dat diverse FRITZ boxen dit wel hebben. Ik ben echter zeer tevreden met mijn SPAtje en een server laten draaien is geen optie vind ik (energie). Iemand ideen en of ervaringen met PSTN naar ISDN omzetters? of is er nog iets mogelijk met mijn SPAtje (dailplan kan ik al veel mee doen maar niet per DECT handset)

• _root
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:39
Ik ben zelf gisteren van een fritzbox fon naar een Fritzbox 7050 >:) gegaan om de mogelijkheid te hebben om isdn spullen aan te kunnen sluiten, en tot zover perfect.
Ik ken verder geen modems of andere ATA's die dit hebben en kunnen, dus misschien toch eens op marktplaats kijken voor een Fritzbox ofzo.

Edit:

Ik ben even in de 7050 aan het kijken, maar daar kan ik niets per isdn device blokeren.

[ Voor 17% gewijzigd door _root op 15-03-2008 14:10 ]

PVoutput 3250 WP

• Lampie01
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-11 15:03
Ik was er al achter dat je dat in de ISDN centrale kan doen, vandaar dat ik dus van PSTN naar ISDN zal moeten. In de ISDN centrale (of bv eeb siemens dect bss sx255) kan je dan dmv software divere instellingen zoals nummer blokkering per handset instellen. Echter heeft zoals ik het kan overzien alleen de fritzboxen een S0 bus die je an weer kan aansluiten op een ISDN centrale. dus van PSTN via de fritz naar ISDN en niet onbelangrijk VOIP.