Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook] Vergaderverzoeken komen automatisch in agenda

Pagina: 1
Acties:

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
Op het werk (klein bedrijfje) gebruiken wij Outlook 2003 en wij ergeren ons aan de manier waarop Outlook met binnenkomende vergaderverzoeken (van derden) omgaat. Probleem is dat Outlook zodra je zo'n verzoek hebt geopend of alleen maar bekeken in het venster de vergadering al als "voorlopig bezet" in je agenda komt te staan.

Dat vind ik niet alleen al irritant wanneer het een verzoek voor mij persoonlijk betreft maar Outlook doet het ook wanneer ik in een openbare map (algemeen info-account) zo'n verzoek bekijk of wanneer bijvoorbeeld de secretaresse de mailbox van de directeur verwerkt. Voor je het weet staat je agenda vol met afspraken die helemaal niet voor jou zijn.

Ik zie op het web veel info hierover maar dat betreft vooral mensen die dit een fijne functie vinden en dit juist willen. Ik vind het eerlijk gezegd een hondsbrutale functie (ik bepaal zelf wel wat ik met mijn agenda doe) en ik wil er vanaf. Vraag is: hoe ???????