Toon posts:

ftedit_setup gezocht voor Medion 7134 kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.S.,

Zag al een forum hier over de Medion AVerMedia saa7134 TV-kaart, in de eerste post werd al gerept over ftedit om zo alle kanalen voor gebruik met TVFM Tuner handmatig in te kunnen stellen. De link levert echter een corrupt bestand op. Heeft iemand nog een link naar een goede download? Of eventueel het originele ZIP bestandje?

Mocht er een andere manier zijn om het freq.tbl bestand te editen hoor ik het ook graag. Niet alleen zou ik de kanalen in een voor mij handige manier willen zetten, ook mis ik bijvoorbeeld nog Veronica in de lijst (ondanks de frequency scan).

Alvast dank!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 11:47 ]

• ST3V3N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06-2025
Ik heb ff gezocht en heb m gevonden voor je;

http://www25.brinkster.co...ta/ftedit%20download.html

De link moet werken, heb m net nog geprobeerd.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt, deze werkte wel! De link die ik tegen was gekomen had een corrupte download opgeleverd. Ennieweej, thanks!

---------

Edit: ik kan nu wel een nieuwe lijst aanmaken maar die vreet het programma niet (melding over meer land-info dan in de nieuwe lijst), de oorspronkelijke lijst kan ik niet openen omdat daar ook meer info instaat m.b.t. diverse landen dan dat FTedit leuk vindt. Dus wordt ff knoeien, waarschijnlijk programma fris opnieuw installeren en dan als eerste een nieuwe lijst aanmaken?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 10:40 ]

• ST3V3N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06-2025
Eh nou ik weet niet precies meer hoe het werkte, zo lang geleden... Ik dacht dat het vroeger mogelijk was om een nieuwe lijst te maken met dat FTedit programma (Alle freqs handmatig invoeren), die opslaan en vervolgens over die andere freq.tbl heen te gooien. Maar dat zou je dan moeten proberen.

(Heb je wel dat TVFM programma afgesloten voordat je de nieuwe lijst erin deed?? Misschien dat dat ook nog kan helpen?)

Je zou het misschien elders kunnen vinden in het topic over deze kaart op dit forum. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet echt iets bruikbaars daarin gevonden. Denk dat ik maar een mail ga sturen naar de programmeur van FTedit, wie weet kan hij me vertellen waarom mijn nieuwe lijst niet wordt gepikt. Uiteindelijk zal het wel loslopen :-)