Rare geluiden uit mijn speakers

Pagina: 1
Acties:

• thijsiee2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10-2025
Hallo Tweakers,

Ik heb net een van de raarste dingen meegemaakt met mijn speakers. Ik kan een indiaanse, of marokaanse, radiozender horen als mij speakers op het laagste geluidsniveau staan. De geluidskabel zit niet in de computer.

Als ik mijn oor tegen mij speakers leg hoor ik ook nog andere geluiden die mij verbazen. Het lijkt wel of mijn nieuwe stereoinstallatie gevoelig is voor radiogolven. De speakerset bevat geen funcite voor radio, laat staan een zender ervoor.

Wat kan dit rare fenomeen veroorzaken?

Thijsiee

• Fido
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 12:54

Fido

C:\> park

Als je die geluidskabel nu eens aansluit op je computer... heb je dan nog steeds last van het probleem?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:03
thijsiee2 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:39:
Hallo Tweakers,

Ik heb net een van de raarste dingen meegemaakt met mijn speakers. Ik kan een indiaanse, of marokaanse, radiozender horen als mij speakers op het laagste geluidsniveau staan. De geluidskabel zit niet in de computer.

Als ik mijn oor tegen mij speakers leg hoor ik ook nog andere geluiden die mij verbazen. Het lijkt wel of mijn nieuwe stereoinstallatie gevoelig is voor radiogolven. De speakerset bevat geen funcite voor radio, laat staan een zender ervoor.

Wat kan dit rare fenomeen veroorzaken?

Thijsiee
Bekend probleem bij logitech speaker setjes ze hebben het magnetisch veld niet geschermd vandaar je het oppikt of ze nou aangesloten zijn of niet ....

• thijsiee2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10-2025
lism, als ik de link klik krijg ik een error.

Mektheb, bendankt voor de info. Zal eraan moeten wennen dat ik mijn speakers tussendoor uitzet, anders dan krijg je de magnetische velden.

Fido, ik weet niet of het nog uitmaakt maar met geluidskabel is het hetzelfde.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02 17:52

silverstorm

tearing me apart

Thijsiee2 het topic staat in de huiskamer

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2025