"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Daar waar Firefox 3 een beta-product is lijkt het mij niet handig Tweakers.net hier voor aan te passen.
Voor Firefox 3 is een javascript workaround noodzakelijk omdat ze besloten hebben hun table-rendering algorithme aan te passen naar IE's inferieure model 
Kortom: staat javascript toevallig disabled bij jou in Firefox?
Kortom: staat javascript toevallig disabled bij jou in Firefox?
Intentionally left blank
Ok ik herinnerde me nog dat ik nog een XP installatie moet hebben met FF2.
Nu ziet het er inderdaad wel goed uit met FF2.
Zal even kiojken naar dat java script verhaal btw de rest van deze site was wel goed, tenminste ik heb de laatste weken geen gekke dingen gezien. Voor zover ik weet staat java scrip wel aan moet ik even kijken. Ik heb wel bv een addon noscript zal deze eens uitzetten voor de zekerheid
Nu ziet het er inderdaad wel goed uit met FF2.
Zal even kiojken naar dat java script verhaal btw de rest van deze site was wel goed, tenminste ik heb de laatste weken geen gekke dingen gezien. Voor zover ik weet staat java scrip wel aan moet ik even kijken. Ik heb wel bv een addon noscript zal deze eens uitzetten voor de zekerheid
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik durf er wel geld op te zetten dat dat de oorzaak is, zeker ook mbt je opmerking over de rechterkolomErikRo schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:19:
Ik heb wel bv een addon noscript zal deze eens uitzetten voor de zekerheid
Intentionally left blank
OK het ziet er naar dat ik het boete kleed moet aantrekken. Frutsel, frutsel, zo die zit niet echt lekker 
Nadat ik tegen noscript zei "laat alles maar toe (riskant)" was alles wel ineens goed, net zoals IE.
Nog eens goedkijken want dat is wel gek, ik heb tweakers.net namelijk volledige toestemming gegeven, maar bv het google analytics deel weer niet. Daar beginnen we niet aan
Nog eens goed kijken zag ik nog een optie tweakersimg.net toestemming tijdelijk of altijd geven. Dus even tijdelijk en voila, hij begon verkeerd maar plopte meteen goed. Door dat img dacht ik waarschijnlijk dat een een reclame server was en hem toen daarom op disabled laten gezet.
Daardoor was FF2 natuurlijk wel goed, aangezien die alleen voor films wordt gebruikt en dus geen addons heeft.
Sorry maar het was heel leerzaam en ik ben blij dat alles nu goed werkt
Liep al de hele week te ***** dat ik vandaag dacht en nu ga ik een melding indienen was het helemaal zat
was de oplossing zo eenvoudig.
Thanks voor de tips allemaal
Nadat ik tegen noscript zei "laat alles maar toe (riskant)" was alles wel ineens goed, net zoals IE.
Nog eens goedkijken want dat is wel gek, ik heb tweakers.net namelijk volledige toestemming gegeven, maar bv het google analytics deel weer niet. Daar beginnen we niet aan
Nog eens goed kijken zag ik nog een optie tweakersimg.net toestemming tijdelijk of altijd geven. Dus even tijdelijk en voila, hij begon verkeerd maar plopte meteen goed. Door dat img dacht ik waarschijnlijk dat een een reclame server was en hem toen daarom op disabled laten gezet.
Daardoor was FF2 natuurlijk wel goed, aangezien die alleen voor films wordt gebruikt en dus geen addons heeft.
Sorry maar het was heel leerzaam en ik ben blij dat alles nu goed werkt
Liep al de hele week te ***** dat ik vandaag dacht en nu ga ik een melding indienen was het helemaal zat
Thanks voor de tips allemaal
tweakimg.net is het domein dat we gebruiken voor static content zoals (duh) images, maar ook scripts en css 
Fijn dat het opgelost is
Fijn dat het opgelost is
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()