Seagate 5GB ST1 Drive

Pagina: 1
Acties:

• Wardie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb hier een CF kaartje liggen; komt uit een Creative Zen Micro. Dit kaartje bevat een miniscule hard drive. Het lijkt me leuk om in mijn camera te gebruiken, ik weet niet of het veel meer energie gebruikt omdat het draait, maar dat even terzijde. Ik heb het in mijn cardreader en ook in mijn camera gedaan. In de cardreader hoor ik hem draaien. Maar na 2 sec stopt ie ermee. Ik heb wel eens via google gezocht, maar ik kan daar niet echt een antwoord vinden op mijn vraag; kan ik dit kaartje werkend krijgen? Zo ja, hoe?
Afbeeldingslocatie: http://www.st.ewi.tudelft.nl/~koen/mp3-project/disassembly/Creative%20Zen%20Micro_files/pcbboard_flipopenB.jpg

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk krijgt hij niet genoeg stroom of hij wordt niet herkend als disk.

In de specs van het ding vind ik het volgende:
Additional Information:

* Notes:
* Model: ST650211CF
* P/N: 9AF212-220
* Be sure the device used can take up to 5 GB capacity
* In order to use this CompactFlash in a camera to the full extent, the camera needs to support FAT32 File System.

* Product Requirements:

* CF Type II slot
Dus in een CF2 slot duwen en FAT32 formatteren zou moeten werken.
Voor in de pc zijn er pci kaarten verkrijgbaar met CF2

[ Voor 7% gewijzigd door arjants op 14-03-2008 22:41 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Wardie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-03-2023
Eens kijken of ik 'm in de pc toch niet op de een of andere manier aan de praat kan krijgen. Ik wil wel 5GB in mijn camera :P.