Toon posts:

RL winkel voor gamers ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In plaats van dagenlange zoektochten op het web naar reviews van allerlei gaming attributen (headsets, muizen, mouse pads, mics, crt monitoren, handschoenen en weet ik veel wat, zou ik graag een dagtochtje willen plannen naar een blijkbaar zeldzame winkel met een showroom waar ze dus een complete "professionele" selectie van dit soort dingen permanent tentoon stellen, waar je dus gewoon ff je poot op de muis mag leggen zonder een diepe zucht aan te horen omdat een verpakking opengemaakt moet worden. Bestaat dit ? en zo ja, waarrrr ?

ikzelf woon in het westen van brabant. groetjes aan alle gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ergens in het centrum van Breda een gamewinkel zit. Ik ben er alleen nog nooit binnen geweest dus ik kan niet zeggen of je daar het eea uit kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodat je vervolgens cheap de muis die je dan hebt uitgekozen op internet kunt kopen?

Niet dus.

De technologie gaat tegenwoordig zo snel en de marges zijn zo laag dat een showroom niet haalbaar is. Sterker nog, de normale winkels waar je alleen alles achter glas kunt zien en een studentje om advies kunt vragen hebben het al lastig genoeg en verdwijnen met bosjes tegelijk.

Jammer maar helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game-winkels zijn er wel, maar niet op zulk niveau denk ik hier in Nederland.

In Amerika hebben ze natuurlijk wel zoiets, alleen daar mikken ze ook niet op de pro-gamer maar op de hardcore (retro)gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Bij de Mediamarkt staan gewoon een heleboel muizen etc. tastbaar opgesteld. Beter dan dat vind je denk ik niet ergens meer.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor de muizen, toetsenborden en monitors kun je gewoon bij Mediamarkt terecht. Die hebben dit soort dingen gewoon uitgestalt om even vast te pakken en goed te bekijken.

edit:
Ben alweer te laat met mn reply zie ik

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 15-03-2008 14:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hier in TIlburg zit wel een (kleine) echte gamewinkel. Weet niet of je dingen kan uitproberen maar ze verkopen er nog wel NES.SNES megadrives inc games. En andere wazige japanse/aziatische consoles. En een hoop gimmicks en figurines

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De mediamarkt dus, goed ga ik daar van de week eens kijken. bedankt voor alle replies
Pagina: 1