Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 21:34
Ik kan wel mijn windows klok veranderen maar na een restart is het weer 04.00 en de datum is dan 15 februari 2008 |:( .Dit probleem heb ik al een tijdje en ik heb zelf geprobeerd om de klok te veranderen via de bios maar na een restart was de klok weer ergens tussen 00.00 en 04.00 en de datum ergens in februari.Ik heb ook ergens gelezen dat het misschien aan de batterij van de moederbord kan liggen?

Hoop dat iemand een oplossing weet

Gaat om windows xp 32 bit versie

[ Voor 3% gewijzigd door weebeast op 14-03-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de spanning elke keer van je computer haalt (via bv stekkerblok), dan kan de batterij idd 'snel' leeg raken. Dit is een CR2032 en die kosten iets van 2 tot 5 euro.

Pak een multimeter een meet het na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
oh ja, en zou je in het vervolg ook even het OS waar het om gaat willen vermelden in je topictitel?
In de Windows Clients - Policy staat dat ook genoemd - en in dit geval ontbreekt er ook nog elk spoor van in je topic zelf ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
alt-92 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:29:
oh ja, en zou je in het vervolg ook even het OS waar het om gaat willen vermelden in je topictitel?
In de Windows Clients - Policy staat dat ook genoemd - en in dit geval ontbreekt er ook nog elk spoor van in je topic zelf ;)
sorry was dat vergeten:P heb het erbij gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Het lag aan de batterij :) .Bedankt voor het helpen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door weebeast op 14-03-2008 21:32 ]