Hey mensen,
Mijn huidige KPN abbo is verlopen in die zin dat ik een nieuwe telefoon uit mag kiezen. Allereerst had ik de F700 van samsung op het oog, maar deze is voor vodafone only. Overstappen kost me 3 maanden en dat duurt me eigenlijk te lang.
ik heb een paar eisen:
- beschikbaar bij KPN-abbo (dus niet overstappen naar andere provider)
- uitbreidbaar geheugen dmv micro SDkaart
- redelijk fatsoenlijke camera
- betaalbaar (liefst gratis bij max 2jr abbo)
- bluetooth
- touchscreen
- zo groot mogelijk beeldscherm ten opzichte van het toestel
gewenste opties:
- wifi is een plus (zeer zeker niet noodzakelijk!
- DivX support is een plus
De telefoons die ik mooi vind maar min of meer afvallen:
Samsung F700 (niet beschikbaar bij KPN)
HTC TyTN2 (€380,- bij 2 jr kpn verlengen. dat is me echt te fur..)
mogelijkheden:
LG-viewty
..
Wie kan mij helpen..? Zoals elke Nederlander wil ik een zo mooi mogelijk toestel voor een zo goedkoop mogelijke prijs. Ik weet dat iedereen "mooi, prettig, stoer" ed anders ziet, maar wat zien jullie als dé geschikte telefoon voor mij..? Ik heb al eea bekeken op internet, maar hoop op jullie imput.
Ik zoek btw wel een telefoon met extra functies, en geen MDA of PDA. bellen is de voornaamste eis, maar alle extra's zijn altijd mooi.
Mijn huidige KPN abbo is verlopen in die zin dat ik een nieuwe telefoon uit mag kiezen. Allereerst had ik de F700 van samsung op het oog, maar deze is voor vodafone only. Overstappen kost me 3 maanden en dat duurt me eigenlijk te lang.
ik heb een paar eisen:
- beschikbaar bij KPN-abbo (dus niet overstappen naar andere provider)
- uitbreidbaar geheugen dmv micro SDkaart
- redelijk fatsoenlijke camera
- betaalbaar (liefst gratis bij max 2jr abbo)
- bluetooth
- touchscreen
- zo groot mogelijk beeldscherm ten opzichte van het toestel
gewenste opties:
- wifi is een plus (zeer zeker niet noodzakelijk!
- DivX support is een plus
De telefoons die ik mooi vind maar min of meer afvallen:
Samsung F700 (niet beschikbaar bij KPN)
HTC TyTN2 (€380,- bij 2 jr kpn verlengen. dat is me echt te fur..)
mogelijkheden:
LG-viewty
..
Wie kan mij helpen..? Zoals elke Nederlander wil ik een zo mooi mogelijk toestel voor een zo goedkoop mogelijke prijs. Ik weet dat iedereen "mooi, prettig, stoer" ed anders ziet, maar wat zien jullie als dé geschikte telefoon voor mij..? Ik heb al eea bekeken op internet, maar hoop op jullie imput.
Ik zoek btw wel een telefoon met extra functies, en geen MDA of PDA. bellen is de voornaamste eis, maar alle extra's zijn altijd mooi.
[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 14-03-2008 18:22 ]