Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 15:06
Hey mensen,

Mijn huidige KPN abbo is verlopen in die zin dat ik een nieuwe telefoon uit mag kiezen. Allereerst had ik de F700 van samsung op het oog, maar deze is voor vodafone only. Overstappen kost me 3 maanden en dat duurt me eigenlijk te lang.

ik heb een paar eisen:

- beschikbaar bij KPN-abbo (dus niet overstappen naar andere provider)
- uitbreidbaar geheugen dmv micro SDkaart
- redelijk fatsoenlijke camera
- betaalbaar (liefst gratis bij max 2jr abbo)
- bluetooth
- touchscreen
- zo groot mogelijk beeldscherm ten opzichte van het toestel

gewenste opties:

- wifi is een plus (zeer zeker niet noodzakelijk!
- DivX support is een plus

De telefoons die ik mooi vind maar min of meer afvallen:

Samsung F700 (niet beschikbaar bij KPN)
HTC TyTN2 (€380,- bij 2 jr kpn verlengen. dat is me echt te fur..)

mogelijkheden:

LG-viewty
..

Wie kan mij helpen..? Zoals elke Nederlander wil ik een zo mooi mogelijk toestel voor een zo goedkoop mogelijke prijs. Ik weet dat iedereen "mooi, prettig, stoer" ed anders ziet, maar wat zien jullie als dé geschikte telefoon voor mij..? Ik heb al eea bekeken op internet, maar hoop op jullie imput.

Ik zoek btw wel een telefoon met extra functies, en geen MDA of PDA. bellen is de voornaamste eis, maar alle extra's zijn altijd mooi.

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 14-03-2008 18:22 ]

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 19:55
Als het je hier niet bevalt ...

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 14-03-2008 22:36 ]

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:51
je hoeft écht niet bij kpn zelf je abo te verlengen. er zijn genoeg webshops die je de vrije keuze laten tegen aanzienlijk lagere bedragen.

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-10 23:30

Tubbietje

Illegaal!

Loop is binnen in de Primafoon en misschien dat je best nog een leuke korting kan krijgen met je verlening. Werk zelf ook in de Primafoon en vaak kan je klanten best nog een hoge korting geven op een toestel die in de honderden euro's loopt, afhankelijk van je belgedrag. Dus wie weet is die TYTN II dan helemaal niet zo duur meer!

Ik heb btw ook die TYTN II, maar dan gewoon los op internet gekocht en heb er een sim only abo van Hi 25 euro student met onbeperkt internet voor een tientje bijgedaan.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Verwijderd

Ik heb niet zoveel verstand van Wifi ed, maar aan de rest van je eisen voldoet bijvoorbeeld ook de Samsung E950. Hij is dan wel niet volledig touch maar wel gedeeltelijk. Een goede camera ( 3 MP ) en dergelijke. Maar als je naar een meer luxe product zoekt, ja dan is de Viewty misschien wel wat.

• BootVluchteling
Tubbietje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:58:
Loop is binnen in de Primafoon en misschien dat je best nog een leuke korting kan krijgen met je verlening. Werk zelf ook in de Primafoon en vaak kan je klanten best nog een hoge korting geven op een toestel die in de honderden euro's loopt, afhankelijk van je belgedrag. Dus wie weet is die TYTN II dan helemaal niet zo duur meer!

Ik heb btw ook die TYTN II, maar dan gewoon los op internet gekocht en heb er een sim only abo van Hi 25 euro student met onbeperkt internet voor een tientje bijgedaan.
de TyTN2 was dus aangeboden bij primafoon. voor de 380 euro. mn bek pleurde echt open.. ging nergens om die prijs. betreft E950 die wil ik écht niet. wil volledig touchscreen, of een keyboard eronder.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als je eventueel touchscreen wil laten vallen als eis, dan kun je voor een prima bedrag een goed toestel aanschaffen. Met touchscreen kan ik je verzekeren dat 390 NIET duur is.

Trouwens een tip: Neem toch abbonement bij telfort (zelfde netwerk als KPN), laat je nummer meenemen en je kunt gewoon gratis cq bijna gratis de TYTNII kado krijgen :) Wel bij een 20 euro abbo trouwens.
Je krijgt dan namelijk gewoon de nieuwe telefoon mee, maar moet 3 maanden wachten totdat je de simkaart even omruilt met die van Telfort. SIMPEL!

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon op 14-03-2008 20:19 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• BootVluchteling
Falcon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:18:
Als je eventueel touchscreen wil laten vallen als eis, dan kun je voor een prima bedrag een goed toestel aanschaffen. Met touchscreen kan ik je verzekeren dat 390 NIET duur is.

Trouwens een tip: Neem toch abbonement bij telfort (zelfde netwerk als KPN), laat je nummer meenemen en je kunt gewoon gratis cq bijna gratis de TYTNII kado krijgen :) Wel bij een 20 euro abbo trouwens.
Je krijgt dan namelijk gewoon de nieuwe telefoon mee, maar moet 3 maanden wachten totdat je de simkaart even omruilt met die van Telfort. SIMPEL!
ik weet dat ik misschien een beetje moeilijk doe, maar ik vind die touchscreen telefoons erg mooi. ik heb op dit moment een kpn €40,- abbo met een €10,- euro sms onbeperkt bundel (450+ smsjes sturen naar je meisje is best grappig :P )

een telefoon als de E-serie vind ik op dit moment echt niet een optie. heb de D-serie gevolgd (D500, D900 nu)

Verwijderd

HTC heeft meer modellen dan de TYTN II
Ben zelf zeer content met mijn Touch Dual (UMTS/HSDPA)

Op http://www.smartphoneshop.nl kan je zien wat de prijs is inclusief abonnement (KPN / Vodafone /Telfort) voor elk leverbaar toestel. Vergeet vooral niet het tabblad verlenging aan te clicken.

Verwijderd

Samsung F700 is nu ook verkrijgbaar voor andere providers

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:39:
Samsung F700 is nu ook verkrijgbaar voor andere providers
ik had het F700 topic al een hele tijd gevolgd, maar ik kan nergens een officiele bron vinden die dat onderbouwd. daarnaast verschillende telefoonshops die het ook niet waar verklaren.

kan je het bevestigen met een officiele bron?

Verwijderd

www.gsmhelpdesk.nl dan recht onderin ;)

meestal komt hij dan nu over ongeveer 2 weken in de schappen zonder vodafone...

Spam en warez!

[ Voor 40% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:09 ]

Verwijderd

owjah je kan ook gewoon naar vodafone overstappen al heb je er haast bij ;)

met de mensen van vodafone kan je namelijk goed onderhandelen.

SMS bellen en internet is op dit toestel BAAS.

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:11:
www.gsmhelpdesk.nl dan recht onderin ;)

meestal komt hij dan nu over ongeveer 2 weken in de schappen zonder vodafone...

*knip*
fijn om te horen! ff wachten dus nog.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:13:
owjah je kan ook gewoon naar vodafone overstappen al heb je er haast bij ;)

met de mensen van vodafone kan je namelijk goed onderhandelen.

SMS bellen en internet is op dit toestel BAAS.
3 mnd opzegtermijn is niet snel..

[ Voor 38% gewijzigd door pven op 14-03-2008 23:35 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit soort topics zien we hier liever niet. De een raadt je een KPN-abonnement met een viewty aan, terwijl iemand anders je juist T-mobile aanraadt met een Nokia. Beide met even goede reden en met even veel overtuiging. Daar heb e dus niets aan.

Gebruik de tips die hier genoemd zijn, ga langs een winkel, zoek op Google en dit forum en maak een keuze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.