[Msi k9agm3-f]Pci-e x16 lust Areca controller?

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Ik zit erover te denken om een msi k9agm3-f(http://global.msi.com.tw/...at_no=1&cat2_no=&cat3_no=) moederbord aan te schaffen. Dit moederbord heeft de amd 690V chipset met onboard vga. Daarnaast heb ik een pci-e x16 slot over die ik goed zou kunnen gebruiken voor mijn pci-e x8 areca arc-1220 controller.

Maar de vraag is, werkt dit of willen alleen grafische kaarten goed werken in dit slot?
Ik hoop dat er gebruikers zijn die ervaringen hebben met dit moederbord. de PCIe versie is 1.1a. :)

If it aint broke, fix it till it is!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Venxir schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:26:
Ik hoop dat er gebruikers zijn die ervaringen hebben met dit moederbord. de PCIe versie is 1.1a. :)
Dit is niet hoe GoT werkt. Je zult zelf op zoek moeten naar ervaringen die hier of op andere plaatsen op het web reeds gepost zijn. Je kunt niet van GoT verwachtten dat alle GoT'ers even speciaal voor jouw hun ervaringen in jouw topic gaan posten. Kortom, ga zoeken.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
kalizec schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:31:
[...]

Dit is niet hoe GoT werkt. Je zult zelf op zoek moeten naar ervaringen die hier of op andere plaatsen op het web reeds gepost zijn. Je kunt niet van GoT verwachtten dat alle GoT'ers even speciaal voor jouw hun ervaringen in jouw topic gaan posten. Kortom, ga zoeken.
oh, maar dat heb ik zeker gedaan. Ik had in het grote NAS topic(zie: dj_dysaster in "DIY RAID NAS bouwen") wel wat gevonden maar die persoon heeft ook nooit antwoord gekregen. Ook in een nieuwspost van tweakers(toen de 690v uitkwam) stond dezelfde vraag, maar ook die bleef onbeantwoordt(zie frankknopers in 'nieuws: AMD lanceert 690-chipset').

En op google krijg ik helaas geen relevante hits tevoorschijn :)

If it aint broke, fix it till it is!