Ik zit hier achter 2 Fujitsu Siemens Scaleo P computers (1 met XP Pro en de ander met Vista Home) die alle 2 voorzien moeten worden van draadloos internet.
Beide krijgen een Wireless LAN PCI kaart van SMC: SMCWPCI-N / 802.11N.
De systeem specs:
Fujitsu Siemens Scaleo P
CPU: Intel E4300
Geheugen: 1GB (2x512 DDR2)
HD: 250GB Sata
Videokaart: NVidia 7300SE
Het vreemde is dat na het inbouwen van deze Wireless LAN PCI kaart het systeem gewoon aan gaat (alle fans draaien voluit) maar daar blijft het ook bij...
Verder wil hij totaal niet opstarten, geen piep, geen mogelijkheid tot de BIOS niks
, ook het scherm blijft uit.
Als de kaart eruit gehaald is start hij prima op...
Ik heb alle benodigde software en drivers geinstalleerd (XP en Vista versie's) en de BIOS nagekeken maar kan geen enkele mogelijke oorzaak/beperking vinden waardoor deze kaarten niet zouden kunnen werken.
Ook de actuele drivers van de SMC site bieden geen oplossing.
Op beide systemen zijn ze niet aan de praat te krijgen...
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen...?
Alvast bedankt...
Beide krijgen een Wireless LAN PCI kaart van SMC: SMCWPCI-N / 802.11N.
De systeem specs:
Fujitsu Siemens Scaleo P
CPU: Intel E4300
Geheugen: 1GB (2x512 DDR2)
HD: 250GB Sata
Videokaart: NVidia 7300SE
Het vreemde is dat na het inbouwen van deze Wireless LAN PCI kaart het systeem gewoon aan gaat (alle fans draaien voluit) maar daar blijft het ook bij...
Verder wil hij totaal niet opstarten, geen piep, geen mogelijkheid tot de BIOS niks
Als de kaart eruit gehaald is start hij prima op...
Ik heb alle benodigde software en drivers geinstalleerd (XP en Vista versie's) en de BIOS nagekeken maar kan geen enkele mogelijke oorzaak/beperking vinden waardoor deze kaarten niet zouden kunnen werken.
Ook de actuele drivers van de SMC site bieden geen oplossing.
Op beide systemen zijn ze niet aan de praat te krijgen...
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen...?
Alvast bedankt...
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!