Toon posts:

Blueray met 8600GTS bij Dell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een pc samengesteld bij Dell, met o.a de 6x Blu-Ray ROM Drive, en de GeForce 8600GTS.
Oke, was geen enkel probleem zeiden ze daar, dus besteld.

Alleen nu krijg ik melding van Dell, dat ze dergelijke combinatie niet leveren. Omdat de de videokaart niet compatible is met de BlueRay drive.
Ze willen de pc wel leveren met de videokaart apart, dat ik die er dan zelf inplaats.

Ik wil die dan gerust zelf plaatsen die videokaart, geen probleem.
Alleen er zal toch wel een reden achterzitten waarom ze die niet in combinatie leveren met elkaar? (De reden vertellen ze niet waarom dat niet mogelijk is)

Ik kan verder niks vinden via Google waarom dit niet mogelijk zou zijn, Zelf dacht ik namelijk dat een BlueRay drive niets te maken heeft met een videokaart.

Weet iemand hier misschien of ik gerust die pc kan bestellen met de 8600gts dan apart, dat ik die er zelf inplaats? Of dat het echt serieus niet mogelijk is die combinatie, dus beter een andere videokaart dan kan pakken?

Bedankt,

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:40
Waarschijnlijk is dat alleen maar zo gezegt omdat die 8600gts onder de maat presteerd om FULL HD te laten weer geven eeen 8800GT is denk ik sneller en beter er voor maar zeker weten doe ik het niet

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heeft die 8600 misschien geen HDMI-uitgang?

[ Voor 134% gewijzigd door Shiver23 op 14-03-2008 16:10 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

Topicstarter
Die 8600 heeft inderdaad geen HDMI-uitgang, en het alternatief wat me werd geboden, de ATI HD 2600 XT heeft deze wel.
Als de videokaart geen HDMI-uitgang heeft, betekent dit dan dat ik geen blu-ray schijfjes zichtbaar kan krijgen op m'n scherm? of dat de kwaliteit dan gewoon minder is?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:40
HDMI = DVI met geluid dus dat maakt niet uit

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je videokaart heeft HDCP-ondersteuning nodig om Blu-Ray weergave te ondersteunen. Grote kans dat de 8600 dit niet heeft.

edit: vreemd. De 8600GTS zou volgens de specs HDCP via DVI moeten ondersteunen en dus gewoon moeten werken met Blu-ray weergave. (Let wel op dat je scherm dit ook ondersteund).

[ Voor 42% gewijzigd door Shiver23 op 14-03-2008 16:10 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

Topicstarter
Ok :)
Bedankt voor jullie antwoorden :)
Pagina: 1