[V&A] Nick potentiele koper in mail vermelden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een feature-request voor V&A;

Net zoals het met feedback handig is een verkoper na te trekken geldt dit ook voor een potentiele koper. Mij lijkt het erg handig om in de mail die de verkoper in eerste instantie krijgt naast het IP ook de nick van de potentiele koper te vermelden. Nu kan je alleen als iemand een reactie bij de ad of een beoordeling bij de verkoper plaatst het eea nakijken... Aangezien je alleen kan reageren als je een account hebt zou die informatie beschikbaar moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Helemaal mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Mee eens, ik vraag meestal om een nickname omdat 't dan wat makkelijker beoordelen is. Zo kan je ook meteen checken met wie je te maken hebt ;-).

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vind dit ook een erg goed idee. Zou wel fijn zijn als je weet met wie je te maken hebt en gelijk even de V&A feedback kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Erg goed idee inderdaad. En ook helemaal niet moeilijk te maken lijkt me.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
(schopje)
Nog geen devvers oid gezien; goed plan? Moet ik dit nog elders aankaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je had een TR kunnen maken dat dit topic in lieve devvers thuishoort, want daar worden tegenwoordig ook alle frontpage zaken besproken. En dit is gewoon een featurerequest. Maar de TR staat er nu, dus het nu gewoon wachten op een mod.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 20:29
Dirk schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:34:
Je had een TR kunnen maken dat dit topic in lieve devvers thuishoort, want daar worden tegenwoordig ook alle frontpage zaken besproken. En dit is gewoon een featurerequest. Maar de TR staat er nu, dus het nu gewoon wachten op een mod.
Of je zet het gewoon op Devtrack :)
Pagina: 1