Toon posts:

Nieuwe xps 1530 wilt niet meer internetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een nieuwe xps hier die 3 dagen oud is en heb allerlei problemen gehad maar 1 die echt niet op te lossen valt :

Eerste keer dat ik hem opstarte na de eerste windows update kreeg ik : vingerafdruklezer wordt niet herkent + internet werkt niet
Dag erna : nieuwe hardware aangetroffen : Nvidea Gforce kaart + internet werkt weer wel
Dag daarna: geen internet meer met de volgende foutmeldingen =>

Na het zoeken naar mijn netwerk krijg ik ze verbonden maar met beperkte toegang ( internet werkt dus niet ). Ik open de browser en klik op probleem oplossen. Ik krijg de volgende melding: " Netwerkcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat de service diagnostic policy niet wordt uitgevoerd"

Dus ik dus klik op Service beheer en zoek volgende titel : Diagnostic policy service
Na hier op te dubbel klikken Zie ik dat de Status service is gestopt

Als ik wil starten dan krijg ik de volgende fout: Fout 5: " Kan de Diagnostic policy service op de lokale computer neit starten"

Deze pc is nieuw sinds afgelopen dinsdag...Dus ik baal er nog al van dat dit allemaal zo is. Ik heb met de technische dienst van dell aan de lijn gehangen ( 1.15 uur ) en we zijn er niet uitgekomen en hij zei dat ik de vista opnieuw moet installeren. Maar in de algemene voorwaarden van dell staat dat ze de laptop niet terugnemen als de software unsealed is. Daarnet met dell aan de lijn gehangen en nog nooit zo'n onbekwame vrouw aan de telefoon gehad die nog voor geen 1/100 het woord klantenservice blijkt te snappen. Het kon haar gewoon niet schelen en eindigte met : meneer ik ga het er met u niet meer over hebben...

Dus ik ben vrij hard over mij toeren en ben een beetje naar een oplossing aan het zoeken.
Is het hierboven vermelde probleem ivm internet iets klein dat ik zelf kan oplossen?

merci allesinds

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-03 20:08
Je mag wel wat concreter zijn. Werkt het internet niet, maar heb je wel netwerkverbinding? Of heb je ook geen netwerkverbinding?

http://specs.tweak.to/16567