Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Irritante pop-up bij gebruik startsmart (nero8)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik startsmart van nero 8 (legaal) gebruikt na het opstarten van mijn computer (vista home premium 32 bit,legaal) krijg ik de eerste keer een pop-up nero te zien "Welkom bij Nero".
In dat scherm moet ik mijn voornaam, achternaam en emailadres opgeven.
Dat doe ik dan ook braaf en kan de hele dag nero gebruiken zonder problemen, totdat ik de computer opnieuw opstart en nero weer wil gebruiken.
Ik heb het internet al afgezocht, maar ik kom niets tegen.
Blijkbaar ben ik de enigste met die probleem.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Is er nergens een optie zoals 'diable splash-screen / startup screen'..
Kijk even heel goed systematisch rond bij de opties of prefs.

Mijn YouTube Channel

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
"Run als Administrator" gebruiken ?, dan heeft Nero 8 meer rechten om naar je registery en bestanden te schrijven.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Runnen als "administrator" heb ik al geprobeert en de opties door spitten ook.
Het hele vreemde is, als nero 8 verwijder en ik installeer nero 8 de orginele versie die ik gekocht heb opnieuw en direct de update er achter aan dan komt het probleem niet naar voren.
Mijn broek zakt er van af 8)7.

Ook heb ik al "UAC" uitgezet en het nog eens geprobeert, maar dit geeft hetzelfde effect.

Maar goed, ik heb nu geen laatst van, omdat ik het zo heb geïnstalleerd als hierboven beschreven staat. Het duurt dan wel een kleine 30 minuten voordat nero 8 geudate is.

In ieder geval bedankt voor de reacties. ;)

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Nero was eerst het beste brandprogramma dat er bestond. Inmiddels is het een "suite" geworden met allerlei nutteloze programma's waar legio betere opties voor bestaan.

Hebben we bij een brandprogramma een zoekmachine (!), een mediaspeler en "upgrade opties" nodig? NEEN! Lees het eens, Nero-mannetjes!

(Nero gaat op deze manier ICQ, Norton AV en MS achterna met z'n bloatware. De grens tussen normale programma's en malware wordt steeds vager.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.