Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook Express] Probleem mail ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Even een vraagje over Outlook Express 6.
Vanmorgen toen ik het programma wilde opstarten en mijn mail wilde checken wilde Outlook Express alle emails uit mijn inbox weer ophalen. Gezien dit er heel veel zijn (ongeveer 9000) en de internet connectie hier in China echt heel erg traag is, zal dit ongeveer een week gaan duren.
Ik heb niks kunnen vinden op internet over dit probleem. Misschien dat jullie een oplossing weten?

• linksnl
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hebben we het hier over een IMAP of Hotmail account?

Wil OE je mail opnieuw ophalen omdat je inbox helemaal leeg is?
Dan is waarschijnlijk het bestand wat je inbox bevat corrupt.
Hier kun je wat tips lezen om het probleem mogelijk te verhelpen en in de toekomst te voorkomen

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een pop3 email account, de mails staan op een server van One.com. Volgens mij ziet Express de mails als nieuw, maar dit is niet het geval.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een pop3 email account, de mails staan op een server van One.com. Volgens mij ziet Express de mails als nieuw, maar dit is niet het geval. De mailbox zelf is gewoon vol, dat maakt het zo raar.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 08:36 . Reden: Heb nu de edit knop gevonden ;) ]

• linksnl
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dan kunnen het 2 dingen zijn:
1. De (instellingen van de) pop3 server zijn veranderd (onwaarschijnlijk)
2. Je pop3uidl.dbx bestand is mogelijk corrupt en dan zit er niets anders op dan dat bestand te verwijderen en alle mail opnieuw op te halen. http://www.insideoe.com/files/store.htm