Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile Relax abonnement via 2call.nl.....

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-11 06:47
Hallo,

Kom hier niet zo heel vaak dus ik hoop dat ik het hier goed neerzet...

Mijn vraag is dus als volgt

Ik zoek al een tijdje een nieuwe telefoon. Nu is mijn oog gevallen op de HTC S730 op de site van 2call.nl.
Het gaat om een 12 maanden abonnement (T-mobile relax 150) waar je 19,50 per maand moet betalen en het toestel zelf kost maar 45 euro. Klopt dit nou? Want bij alle toestellen is het op deze manier heel erg goedkoop. Het toestel zelf kost los 350 euro.
2call zelf is sowieso wel te vertrouwen.

Weet iemand hoe het zit met deze abonnement?

Ik hoor graag

Verwijderd

BPP schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:49:
Hallo,

Kom hier niet zo heel vaak dus ik hoop dat ik het hier goed neerzet...

Mijn vraag is dus als volgt

Ik zoek al een tijdje een nieuwe telefoon. Nu is mijn oog gevallen op de HTC S730 op de site van 2call.nl.
Het gaat om een 12 maanden abonnement (T-mobile relax 150) waar je 19,50 per maand moet betalen en het toestel zelf kost maar 45 euro. Klopt dit nou? Want bij alle toestellen is het op deze manier heel erg goedkoop. Het toestel zelf kost los 350 euro.
2call zelf is sowieso wel te vertrouwen.

Weet iemand hoe het zit met deze abonnement?

Ik hoor graag
Lijkt mij een prima aanbieding. 2call is niet één van de minste.

Verwijderd

Ja hoor, bij een relaxed abbonement moet je je smsjes en mmsjes apart betalen. Dus boven op de 19,50! Dus als je niet al te veel smst, is 't mischien wel een leuke aanbieding?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
2call is te vertrouwen (zie ook http://tweakers.net/shopreview/4657/2call.html) en T-mobile is ook betrouwbaar. Daarnaast zien we dit soort topics liever niet, omdat je dit makkelijk zelf uit kunt zoeken door te zoeken op internet en de bekende sites af te gaan.

Omdat ik geen verdere discussiewaarde in dit topic zie, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.