Windoosch: techniek uit den voorigen eeuw.
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Soms lijkt Entourage te werken, maar na zo'n 3 berichten komt toch weer de crash.
Soms lijkt Entourage te werken, maar na zo'n 3 berichten komt toch weer de crash.
Verwijderd
zelfde probleem, herinstallatie helpt niet.
office mac 2008 op Macbook air.
iemand oplosing
office mac 2008 op Macbook air.
iemand oplosing
ik had frequente crashes met entourage als ik mijn "regels" activeer,
ik heb namelijk een regel gemaakt die automatisch mijn spam als gelezen classificeerd, als ik deze aan laat staan blijft ie maar crashen (icm een imap gmail account)
Entourage 2008 NL editie
ik heb namelijk een regel gemaakt die automatisch mijn spam als gelezen classificeerd, als ik deze aan laat staan blijft ie maar crashen (icm een imap gmail account)
Entourage 2008 NL editie
Ik heb dit dus ook. Maar wat helemaal erg is, de mail die binnen word gehaald op het moment van crashen ben je dus kwijt. Ik heb zojuist even zitten testen vanaf mn webmail, maar elke keer crash en elke keer mailweg. Kwalijke zaak die update.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ook bij mij sloot Entourage 2008 na 4 seconden weer. [Ik had office 2008 geïnstalleerd toen versie 2004 er nog op stond. De e-mailinstellingen waren automatisch geïmporteerd. Daarna office 2004 laten verwijderen]
Ik had elders gelezen dat je bij dergelijke launch-problemen Entourage moest opstarten met Shift ingedrukt. Dat heb ik gedaan. Toen kon ik mijn Apple mac account (IMAP) verwijderen. Ik had de indruk dat deze account problemen veroorzaakte, omdat de naam van deze account heel vreemd was in de navigatie-kolom links.
Daarna Entourage afgesloten (ophalen van mail op dat moment zorgde voor opnieuw crashen).
Toen de dvd erin gestopt en alleen Entourage geïnstalleerd.
Daarna was het probleem verholpen. Opnieuw apple mail geimporteerd en ook dat werkt nu goed.
Ik had elders gelezen dat je bij dergelijke launch-problemen Entourage moest opstarten met Shift ingedrukt. Dat heb ik gedaan. Toen kon ik mijn Apple mac account (IMAP) verwijderen. Ik had de indruk dat deze account problemen veroorzaakte, omdat de naam van deze account heel vreemd was in de navigatie-kolom links.
Daarna Entourage afgesloten (ophalen van mail op dat moment zorgde voor opnieuw crashen).
Toen de dvd erin gestopt en alleen Entourage geïnstalleerd.
Daarna was het probleem verholpen. Opnieuw apple mail geimporteerd en ook dat werkt nu goed.
Ik heb uiteindelijk Entourage opgestart met de Shift ingedrukt.
Daarna heb ik alle regels uitgeschakeld.
Als ik nu Entourage opstart, dan krijg ik keurig alle mail, alleen moet ik nu handmatig de mail verplaatsen/verwijderen.
Ik heb dit probleem aan Microsoft gestuurd.
Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt, want ik ben echt niet de enige met dit probleem.
Daarna heb ik alle regels uitgeschakeld.
Als ik nu Entourage opstart, dan krijg ik keurig alle mail, alleen moet ik nu handmatig de mail verplaatsen/verwijderen.
Ik heb dit probleem aan Microsoft gestuurd.
Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt, want ik ben echt niet de enige met dit probleem.
Pagina: 1