Toon posts:

USB Stick niet te benaderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Nu was ik van plan om met behulp van mn USB Stick wat muziek op de PC @ work te zetten
Maar helaas, dit lukte niet zonder problemen.

Ik druk mn USB Stick in een USB poort, ik zie het tekentje 'Hardware veilig verwijderen' in de hoek verschijnen, en ook in apparaatbeheer zegt ie dat het een USB -Apparaat is voor massaopslag.
Maar het probleem is dat ik hem niet zie in Deze Computer.

Na wat gegoogle'd te hebben ben ik erachter gekomen dat het waarschijnlijk te maken heeft met de driveletter, de driveletter van mn USBStick is standaard (Althans thuis..) F:/.
Nu is het zo dat er een aantal schrijven zijn gereserveerd voor netwerkschijven, dus F:/ ook.

Maar hoe verander ik het nou?
Wel moet ik even vermelden dat ik op de PC @ werk geen toegang heb tot schijfbeheer.

Rico

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

al een andere usb poort geprobeerd?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
racoon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:42:
al een andere usb poort geprobeerd?
Ja, alle 6

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Is dit niet "gewoon"geblokkeerd?

Volgens mij zijn de rechten op isbstor.inf te beperkt. Dan vind ie wel een stick, maar kan ie geen schijfletter toewijzen.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Aangezien je gebruiker dus duidelijk geen Local Administrator is zal je weldegelijk niet veel kunnen doen.

Het is voor ons eigenlijk praktisch onmogelijk om te weten welke rechten de Domain Policy van jouw werk op jouw gebuiker toepast en dus al helemaal onmogelijk je een hapklare oplossing te geven.

Op mijn werk zit ik aan de kant van de ICT die mee de domainpolicy bepaalt en ik weet dus hoe moeilijk we het jullie kunnen maken :) .

Praat eens met je ICT :) .

Of probeer het met een CD als je een CD speler hebt natuurlijk.