Hallo,
Zit met het volgende probleem, ik heb een xml bestandje waaruit een menu strip wordt uitgebouwd.
Het opbouwen van de menustrip gaat zonder problem, menu's en submenu's worden perfect opgebouwd.
Het gaat om het volgende stukje
nu heb ik een sub, het onlick event.
Wat de code doet is hij kijkt of er een onClick attribute is, zo ja dan wordt de AddHandler code toegevoegd
Het enige waar ik nou niet uit komt is dat {this is a test1 (of 2} mee moet worden geparsed naar de MenuItemOnClickSendKeys sub.
Is dit uberhaupt mogelijk?
Zit met het volgende probleem, ik heb een xml bestandje waaruit een menu strip wordt uitgebouwd.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <catalog value="Menu">
<item value="TypeIt">
<item value="SubMenu">
<item value="Menu Item1" onClick="SendKeys">{this is a test1}</item>
<item value="Menu Item2" onClick="SendKeys">{this is a test2}</item>
</item>
</item>
</catalog> |
Het opbouwen van de menustrip gaat zonder problem, menu's en submenu's worden perfect opgebouwd.
Het gaat om het volgende stukje
code:
1
2
| <item value="Menu Item1" onClick="SendKeys">{this is a test1}</item>
<item value="Menu Item2" onClick="SendKeys">{this is a test2}</item> |
nu heb ik een sub, het onlick event.
code:
1
2
3
| Public Sub MenuItemOnClickSendKeys(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs, ByVal sValue As StringFormat)
MessageBox.Show( nu moet de variable {this is a test1 (of 2) worden gedisplayed})
End Sub |
Wat de code doet is hij kijkt of er een onClick attribute is, zo ja dan wordt de AddHandler code toegevoegd
code:
1
| AddHandler sMenu.Click, AddressOf MenuItemOnClickSendKeys |
Het enige waar ik nou niet uit komt is dat {this is a test1 (of 2} mee moet worden geparsed naar de MenuItemOnClickSendKeys sub.
Is dit uberhaupt mogelijk?