• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03-2025
Hallo Tweakers,

Tijdens een hardware update zag ik dat mn cpu koeler niet vast zat op mn mobo, toen ik hem eraf haalde zag ik dat 1 pinnetje van het bracket afgebroken was. Vervolgens 4 computer zaken en wat webshops afgezocht maar ik kan nergens z'n bracket vinden voor mn mobo. ik heb een plaatje toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/0b/Q2Ff6/+iD+hNdYh++I35vA==.jpg

Als iemand weet waar ik dit onderdeel kan bestellen (eventueel i.c.m. een koeler) hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 10:11

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Beetje weinig info... Wat voor Moederbord heb je? Misschien kun je een koeler van b.v. Zalman kopen, die hebben meestal een aparte ophanging.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Louike1980
Het is een Asus M2N32 WS professional moederboard. maar AM2 sockets gebruiken hier hetzelfde bracket voor.

Vanmiddag heb ik een 2-tal zalman koelers van mycom kunnen bekijken maar deze hadden alleen verloopstukjes en backplates voor andere sockets.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Asus mailen voor een retention bracket, dan krijg je er kosteloos 1 thuisgestuurd als het goed is :) Staat ook in de handleiding van veel CPU heatsinks.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Je heb nog de oude versie, de nieuwe versie hebben drie pinnen aan beide kanten :)
Misschien heeft een Tweaker nog zo'n ding over, zet eens iets in V&A.

Je kan ook een andere koeler kopen, die een backplate gebruikt maar dat lost je probleem niet op.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Louike1980
SUPER!

Ik worstelde ook een beetje met de naam. "retention bracket" geeft ook hier -en daar wat hits.
Pagina: 1