Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reviewtekst wordt niet getoond.

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
productreview: Netgear KWGR614 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps) review door Olaf van der Spek

Ik heb toch wel 75 of 125 woorden geschreven, maar de tekst wordt niet getoond. Ben ik ergens een vinkje vergeten?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Voor een complete review moet je minstens 125 woorden gebruiken en ook zowel positieve als negatieve aspecten opgeven (die uit minstens 4 karakters bestaat). Als je dat niet haalt, wordt het automatisch een 'simpele' review.

Wellicht dat je niet helemaal aan de bovenstaande voorwaarden voldeed?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou het dan niet handig zijn om dit automatisch aan de reviewschrijver te vertellen? Dan weet die ook direct waar hij/zij aan toe is.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
rob_erwt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:51:
en ook zowel positieve als negatieve aspecten opgeven (die uit minstens 4 karakters bestaat).
Ah, kijk. Aan zoiets dacht ik al, maar ik had slecht een - ingevuld bij positieve eigenschappen.
Het zou inderdaad handig zijn zo'n foutmelding ook aan de gebruiker door te geven.

In het form zelf staat trouwens 75: "Bij reguliere reviews in deze productcategorie verwachten we een tekst van minimaal 75 woorden."

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 13-03-2008 16:16 ]

• rob_erwt

rob_erwt

Hmm, in de config staat 125.. Dat zal ik in ieder geval op 1 van beide plekken gaan aanpassen.

Het is trouwens sowieso geen foutmelding, want je review wordt als een 'simpele' alsnog opgenomen, maar een betere melding is idd wel een goed idee.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
rob_erwt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:28:
Het is trouwens sowieso geen foutmelding, want je review wordt als een 'simpele' alsnog opgenomen, maar een betere melding is idd wel een goed idee.
Dat vind ik wel een foutmelding. Een groot deel van mijn review wordt tenslotte niet getoond, iets wat toch echt niet mijn bedoeling was.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dan is het nog steeds geen foutmelding, maar gedrag wat niet klopt met wat je verwacht, klein verschil ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Olaf van der Spek
  • Niet online
moto-moi schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
Dan is het nog steeds geen foutmelding, maar gedrag wat niet klopt met wat je verwacht, klein verschil ;)
Een error hoeft toch niet fatal te zijn?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dus? Het is geen error, zoals ik net uitleg.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• rob_erwt

rob_erwt

Enniewees: ik heb de melding na het indienen van een simpele review iets verduidelijkt. De al getoonde informatie is iets verduidelijkt door hier en daar wat nadrukken te leggen.

Overigens werden al-ingevulde-maar-te-korte-onderbouwingen wel opgeslagen dus bij een latere bewerking/uitbreiding kun je gewoon doorgaan waar ge gebleven was. (Was iets waar ik zelf niet helemaal zeker van was of dat wel gebeurde :P).

De onduidelijkheid over de minimum tekst lengte is bij deze ook opgelost: de default minimum lengte is 125 woorden, maar dit kan aangepast worden per productgroep. Dus het getal dat je ziet staan in het formulier (en op de resultaat pagina) is de juiste voor dat product.

Verder met moto-moi: het is geen error en we behandelen het dus ook niet als zodanig (dus geen rode tekst of blokjes of iets dergelijks).

Naast de semantische redenering, zit er ook nog een andere redenering achter: we proberen juist te stimuleren dat mensen meer productreviews gaan schrijven. Dit willen we bereiken door de simpele review in te voeren. Hopelijk gaan mensen na het geven van een korte review op een gegeven moment deze ook uitbreiden naar een volledige, maar dan moeten ze niet worden afgeschrikt door foutmelding-achtige resultaat pagina's na het invullen van de simpele review. Ik vrees dat dat zou leiden tot een tegenovergesteld effect...

Voor meer informatie zie ook Femme's .plan hierover.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Geen error dus :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.