Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Button aan link koppelen in actionscript 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas begonnen met flash, beetje proberen wat demogelijkheden zijn.
Nou heb ik een button gemaakt met in de over een movieclip. Het is een plaatje van een muur met deur erin, deur gaat open als je met de muis erop gaat staan. werkt allemaal goed.

Maar bij actionscript 3.0 is het niet meer mogelijk om in een button een actie toe te voegen, en nou snap ik niet hoe ik een link aan die button (deur) kan koppelen, want als je op de deur klikt moet je gewoon op een andere site komen

Op internet vind ik heel weinig waar ik iets wijzer van word, of er staat dat ze gewoon actionscript 2 of 1 weer gebruiken.

Dit wil ik liever niet want ik denk dat actionscript 3 met een reden zo is gemaakt en wil het dan ook meteen goed aanleren

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
button.addEventListner(MouseEvent.CLICK, functie);

Als je bij de help kijkt en zoekt naar addEventListners krijg je hier meer info over

Verwijderd

Topicstarter
Tnx

Die action komt dan gewoon in frame 1 van de movieclip?

EDIT: zoeken naar addEventListners levert helemaal geen resultaten op in de help? :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 15:51 ]

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 19:56
addEventListener s zou ik gokken

Verwijderd

Topicstarter
en ik hele tijd kopieren plakken en zoeken, da had ik zelf eigenlijk toch moete zien