Toon posts:

[bèta][web] Operation Black

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spel naam: Operation Black
Type: massive multiplayer online game (MMPOG)
Status: 1e bèta ronde
Officiële website:
Prijs: gratis (optie tot sponsoren voor meer mogelijkheden)

Spel is momenteel in ontwikkeling en op zoek naar mensen die dit graag willen testen. Dit is geen vorm van spam, maar aangezien hier een hoop mensen zitten die veel ervaring hebben met het spelen van spellen zouden we graag ook van hen de meningen willen horen. Een spel maken en bedenken is 1, zorgen dat het in de smaak van de speler valt is 2 en daarvoor hebben we gewoon feedback nodig!

Waar gaat het spel over?
In het spel begin je als soldaat. Door te trainen kun je hogerop komen en zo een hogere rank verkrijgen. Je kunt dueleren tegen andere soldaten, een alliantie starten etc. Vanaf een bepaalde rank krijg je toegang tot het generalen onderdeel (momenteel in ontwikkeling). Hier kun je een eigen kamp bouwen, veel meer eigen wapens/tanks/vliegtuigen/etc. kopen en nog veel meer.
Het doel in het spel is simpel: regeer de wereld van Operation Black!

Wil jij meehelpen met testen?
Als jij wilt meehelpen met testen kun je zelf je login gegevens regelen, hiermee kun je dan inloggen. Eenmaal ingelogd willen we je verzoeken contact op te nemen met 1 van de admin accounts. Ideeën kun je kwijt in dit topic, het ingame forum of per mail gericht aan

Hopelijk zijn er mensen die dit leuk vinden om te doen en daarmee ons kunnen helpen! O-)

P.S. achten de mods dit als niet toegestaan zou ik graag per pm ontvangen waarom het niet mag, uit de regels heb ik niet kunnen opmaken dat het verboden zou zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 13-03-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 20:58

Wiebbe

<none />

Oh het wel of niet toegestaan is weet ik niet, maar het is niet de bedoeling iets te plaatsen van: doe het gewoon ze halen het wel weg als het niet mag ;). (dus overleg het sowieso met een modje voor je het post.

Ik denk dat het verstandig om eerst te posten waar het in godsnaam over gaat. Ik zie alleen een MMPOG staan maar verder helemaal niet waar het over gaat :P

Waarom staat er ook een * bij prijs? :>

[edit]
Ah, je hebt het geupdate, ziet er al wat interessanter uit op deze manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 13-03-2008 15:47 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Wiebbe: Heb inderdaad nog wat toegevoegd zodat het wat meer inhoud heeft alvorens te moeten gaan kijken op de site. Immers hebben wij niets aan 'dode bezoekers'; mensen die 1x klikken en nooit terug komen zijn voor ons absoluut nutteloos.

Verder leek het me wel toegestaan omdat er niet stond dat het niet mocht, en ik heb ooit eens iets geleerd over het legaliteitsbeginsel, dus dan lijkt het me toegestaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 20:58

Wiebbe

<none />

Wat zou deze MMOPG onderscheiden van de vele anderen? Ik zie wel dat het echt met oorlog en het leger te maken heeft maar ik heb wel een aantal soortgelijke gezien.

Heb je misschien een aantal screenshots? Features die vernieuwend zijn? Iets meer informatie trekt alleen maar meer mensen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag helaas nog niet alles wereldkundig maken, maar enkele onderscheidende punten t.o.v. andere games:
* 3D map (top-view) als generaal van je kamp(en)
* eigen character ontwerp (is niet een wereldprimeur ofzo, maar wel vrij uniek, wordt nog doorontwikkeld)
* allemaal eigen ontwerp graphics (past dus beter in het geheel)
* veel ondersteunende (door sommigen web 2.0 genoemd) 'snufjes' die het spelen prettiger maken
* goede systemen die valsspelen moeten tegengaan
* vele ranks die op veel verschillende manieren te trainen zijn (3/4 daarvan moet nog gemaakt worden)
* goede interactie tussen spelers onderling mogelijk (zonder kan uiteraard ook nog...)
* gebaseerd op de werkelijkheid (veel wapens, voertuigen etc. bestaan echt)

Verder hebben we nog een heel stapel aan documenten uitgewerkt liggen die nog moeten worden gerealiseerd. We verwachten dan ook dat de 2e bèta ronde pas over een aantal maanden kan beginnen.

Vragen, stel ze gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:33:
Dit is geen vorm van spam, maar aangezien hier een hoop mensen zitten die veel ervaring hebben met het spelen van spellen zouden we graag ook van hen de meningen willen horen.
Parodox.

In het beleid zie ik trouwens gewoon dit staan:
Ongewenst reclame maken voor:
• Wervingsacties van welke aard dan ook
Om die reden mag het niet :)

Bovendien is wat Wiebbe zegt ook waar: Als je twijfelt, overleg dan van tevoren. Het is echt enorm vervelend om te lezen "doe het maar dicht als het niet mag" of "stuur me maar een bericht als het niet mag en waarom".

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 13-03-2008 16:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.