[PW] Kleine opmerking sortering SE GSM's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Even een kleine semi-onbelangrijke opmerking over de sortering in PW door naamgeving.

In http://tweakers.net/pricewatch/cat/373 staan de producten niet echt netjes op naam/product omdat er gebruik gemaakt wordt van zowel Sony Ericsson als Sony-Ericsson.

Bijvoorbeeld allemaal veranderen naar Sony-Ericsson, omdat die naam ook voorgesteld wordt als je het merk invoert. Eigenlijk moet merk&catagorie overeenkomen, want de naam van de catagorie is Sony Ericsson ipv Sony-Ericsson die voorgesteld wordt bij merk.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zo te zien is de officiele naam Sony Ericsson (althans, op http://www.sonyericsson.com staat het overal zonder het -teken).
Ik zal proberen het dadelijk even aan te passen. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Op m'n phone ook ja.
Thnx iig, want dan zijn de producten wat makkelijker te vinden door de sortering ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Fixed :)

Ik heb het merk even hernoemd naar Sony Ericsson, dus zonder streepje, net als de categorie, en even de productnamen in de categorie ververst.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Whuh.. Volgens mij was er nog iemand mee bezig. Ik zag er nog een paar staan en nadat ik er weer een had aangepast waren ze allemaal aangepast 8)7
Ja dus :P

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-03-2008 15:18 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Bij product toevoegen krijg ik nog Sony-Ericsson te zien. Dus als dit blijft staat het in de toekomst weer fout :+

Ligt waarschijnlijk aan cache, dus ben het even uit het sluiten.

Edit:
Check+recheck: Na cache legen+restart FF issie goed (alleen cache legen ging niet goed op een of andere reden)

[ Voor 48% gewijzigd door Kixtart op 13-03-2008 15:43 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kixtart schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:22:
Check+recheck: Na cache legen+restart FF issie goed (alleen cache legen ging niet goed op een of andere reden)
Ik kan me niet voorstellen dat jouw browser's cache er iets mee te maken had. Wellicht de centrale geheugen-cache op onze eigen servers wel ;)
En dat zeg ik nou wel, maar waarschijnlijk was het inderdaad wel de in je browser gecachede xmlhttp-response...

[ Voor 14% gewijzigd door ACM op 13-03-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat lijkt me een tikkie vreemd, aangezien ik op hetzelfde moment wel gewoon de juiste waarde in die dropdownlist zag staan :?

Edit: tss, snel een beetje je post editen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 13-03-2008 18:30 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1