Sinds gisteren zijn bij mij op de pc enkele windows iconen verandert/verdwenen.

Money for nothin' and your chicks for free
ik heb inderdaad met deze programma's liggen stoeien, hierdoor is het ook opgetreden, ik meen na themexpPTRdesign schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:09:
Aan, vooral de laatste, screenshots te zien ben je flink in de weer geweest met theming/icon tools (Windowblinds, Uxpatcher).
Heb je voordat dit probleem optrad al een een keer middels Windowsblinds (of vergelijkbaar programma) je thema / iconen veranderd? Deze programma's hebben over het algemeen een soort van 'restore to defaults' functie welke alles weer terugzet naar zoals het was..
Verwijderd
Heb je ThemeXP nog geïnstalleerd staan? Ik kan mij herinneren van toen ik ThemeXP ergens in een ver verleden nog gebruikte, dat als je ThemeXP deïnstalleerd hij vraagt of je alles weer terug wilt zetten naar defaults..Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:17:
[...]
ik heb inderdaad met deze programma's liggen stoeien, hierdoor is het ook opgetreden, ik meen na themexp
maar ikkrijg het dus niet meer recht gezet
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Waarom is dit veiliger.... m.i. niet echt een gefundeerd argument.apokalypse schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:37:
De MS tool tweakui kan ook icons rebuilden. Dit is veiliger dan de eerste hit van google
http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 14:46 ]
Let je er wel even op dat het hier om Vista gaat, en niet XP?apokalypse schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:37:
De MS tool tweakui kan ook icons rebuilden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq