Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Sinds kort heb ik dat in bepaalde mappen de bestandsnamen onder documenten niet meer zichtbaar zijn zodra de weergave op "Grote Pictogrammen" of op "Extra Grote Pictogrammen" staat.

Eerst was het probleem alleen in documenten, maar kwam er net achter dat het configuratiescherm ook al hetzelfde probleem had. Als ik alles sorteer op een lijst zijn de namen wel zichtbaar, maar met pictogrammen dus niet.

Nu had ik al eens de naam van de hoofdmap gewijzigd en dan de bestanden gekopieerd en dat werkt, maar ook niet helemaal voor 100%.

Ik heb een map met de naam "Avans Hogeschool HBO Informatica" met daarin dus bestanden zonder zichtbare bestandsnaam. Als ik de mapnaam wijzig in "Avans Hogeschool HBO I" komen er wel opeens bestandsnamen onder te staan.
Gekke is dat als het in de ene map is opgelost het probleem verder gaat naar een andere map. Nu is alles in de map "Overige Documenten" namelijk zonder bestandsnamen.

Screenshot (klikbaar voor grote versie):
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/eavanhonk/Screenshot%202%20klein.jpg

Het gaat om Windows Vista Premium met alle updates.

Iemand een idee en hoe dit op te lossen is?

Had al gezocht op google en dergelijke, maar kon niets bruikbaar vinden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn engelstalige Vista:

Tools > Folder Options > View > Reset Folders

Dit reset alle custom folder settings, en alle mappen worden dan gelijk gemaakt. Theoretisch gezien zou het je probleem op moeten kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Thnx het ziet er inderdaad goed opgelost uit. :)

In mijn Nederlandse Vista was het trouwens:
Organiseren > Map en Zoek Opties > Weergave > Mappen Herstellen

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.