Speedlinq heeft aangekondigd overgenomen te worden door telfort.
Ergens had ik de hoop dat de service iets beter zou worden
daar ik al enekele maanden geleden heb aangegeven bij de support van speedlinq dat het modem om de zoveel tijd de verbinding opnieuw opzet. Het dit gebeurde elke dag meerdere malen en afegelopen tijd om de 1,5 / 2 dagen.
Ik heb het idee dan ook dat we gewoon nog op het oude netwerk van speedlinq zitten en dat er weinig is verbeterd. De afstand tot de centrale is zo ron de 400/500 meter en toch haal ik maar 14,5 mbit qua snelheid..... vandaar dat ik over wil naar het telfort netwerk. +- 18 mbit is toch wel realiseerbaar lijkt mij.
Heeft iemand ervaring hoe dit aan te vragen zodat ze ons over zetten naar het telfort netwerk?
Is er uberhaubt iemand die deze migratie al gedaan heeft? Van het speedlinq naar telfortnetwerk?
Lijkt mij niet zo heeeeel erg moeilijk te realiseren.
Ergens had ik de hoop dat de service iets beter zou worden
Ik heb het idee dan ook dat we gewoon nog op het oude netwerk van speedlinq zitten en dat er weinig is verbeterd. De afstand tot de centrale is zo ron de 400/500 meter en toch haal ik maar 14,5 mbit qua snelheid..... vandaar dat ik over wil naar het telfort netwerk. +- 18 mbit is toch wel realiseerbaar lijkt mij.
Heeft iemand ervaring hoe dit aan te vragen zodat ze ons over zetten naar het telfort netwerk?
Is er uberhaubt iemand die deze migratie al gedaan heeft? Van het speedlinq naar telfortnetwerk?
Lijkt mij niet zo heeeeel erg moeilijk te realiseren.
[ Voor 14% gewijzigd door Elroyv op 13-03-2008 12:27 ]
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?