WAP54G als repeater + ethernet

Pagina: 1
Acties:

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik heb al een tijdje een draadloos thuisnetwerk met 1xWRT54G + 1xWAP54G beide van Linksys.
De Wap54g is ingesteld als repeater om de afstand te overbruggen tussen begane grond (WRT54G)en zolder (PC met draadloze netwerkkaart).

Nu wil ik dit netwerk uitbreiden met een ethernet storage ding ala Lacie bijvoorbeeld.

Kan ik die zo in de ethernetpoort van de Wap54g pluggen of werkt dat niet?
uiteraard kan ik de Wap54g configureren als bridge maar dan kan ik weer niet met mijn pc op zolder op het draadoze netwerk...

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 01:03

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb je alleen draadloos door je huis? dus geen bekabeling? Dan kan je hem er zo in drukken.

Persoonlijk zou ik aan een storage apparaat liever een kabel hebben. En vaste werkplekken zo ie zo liever een vaste kabel verbinding. Ik ben nog steeds van mening dat wifi alleen handig is voor laptops en pda's :) Wil je performance zoals met een storage apparaat nodig is, voor een goede thru put, dan hang je er gewoon een fijne kabel aan :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:02
ok thanks, ga ik eens kijken voor de mogelijkheid om een kabel te trekken