[P5E-V HDMI] Onboard dual monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48
Hallo Menschen,

Ik vroeg me iets af. Een vriend van mij heeft een mooi nieuw moederbordje gekocht, de P5E-V HDMI van Asus. Deze in combinatie met 2GB ram en een Intel E8200 is een mooi systeempje. Nog vetter is de kast die hij erbij heeft gekocht, namelijk, de Zalman HD160XT Plus. Het probleem is nu dat hij en zijn HDMI monitor wil aansluiten op de onboard en het touchscreen wat in de kast zit.

Dit lukt ook wel. Je lust de analoge aansluiting door naar het schermpje in de kast en de HDMI kabel gaat naar de bigass monitor. Hij POST goed en start, schijnbaar, goed op.

Tot je in windows zou moeten komen, dan krijg je op beide schermen "No Sync" te zien. Dit onder Vista (XP nog niet geprobeerd).

Ik heb meerdere dingen in de BIOS proberen te veranderen. Het probleem is dat hij niet alleen dit doet maar ik krijg hem ook op geen mogelijkheid zover dat hij alleen boot met het kleine touchscreentje. Hij blijft dan hangen net na de POST op het punt dat hij zijn NVRAM aan het checken is.

Zelf ben ik nog een beetje aan het kutten dus ik laat zowiezo alle updates weten. Iemand tips en of trucks?

(Als ik info ben vergeten zal ik het bijvoegen :P)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer gewoon eens op te starten met alleen een monitor en kijk eens als het dan werkt (dus niet met touchscreen). Ook moet je even kijken hoe de beeldschermen staan ingesteld bij de eigenschappen van je desktop.

Wauw, een sig!

• chaoscontrol
Outerspace schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:12:
Probeer gewoon eens op te starten met alleen een monitor en kijk eens als het dan werkt (dus niet met touchscreen). Ook moet je even kijken hoe de beeldschermen staan ingesteld bij de eigenschappen van je desktop.
Starten van het gewone (HDMI) scherm werkt wel, dan kan ik in windows ook handmatig het touchscreen koppelen door de desktop te klonen nadat ik hem heb aangesloten. Wat ik niet snap is dat hij niet wil booten met allebij aangesloten. Of dat hij niet opstart met alleen het touchscreen. Dat lijkt wel te werken tot hij bij zijn "Checking NVRAM" fase aankomt, dan hangt het.

• chaoscontrol
Schupje? :$
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Ik vind dit niet onnodig..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wij wel. 24u is 24u, en die is nog niet voorbij.

Dicht, aangezien je dondersgoed wist dat je 24u moest wachten :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.