Vista ultimate 64bit Nederlands unattended 1.11

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

• E.Greidanus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11-2017
Is Vista ultimate 64bit Nederlands unattended 1.11 de versie met SP1 erin ???

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
warez? dat mag hier niet jongetje....

[ Voor 72% gewijzigd door Janssen op 13-03-2008 10:32 ]

• E.Greidanus
wtf! nee, tis een legale versie (via ut web) en wordt geactivieerd met een betaalde key hoor !!!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Als het van "ut web" komt, (wat dat ook mag wezen) kun je het beter daar vragen denk ik....

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
Okee okee stel dat het uberhaupt legaal is.... Naar mijn weten heeft MS SP1 nederlands nog niet vrijgegeven voor het publiek... Dus het lijkt me stug dat deze versie dan SP1 ingebakken heeft... Google'n kan soms een uitkomst bieden ;)

Carpe Diem

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Janssen schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:35:
Als het van "ut web" komt, (wat dat ook mag wezen) kun je het beter daar vragen denk ik....
ut web is wss een website van een universiteit of hoge school waar de leerlingen gratis of tegen lage kosten een windows/office/whatever install kunnen krijgen voor de periode dat ze op school zitten.
Windesheim (waar ik heb gezeten) had dat ook.

En idd, je kan dan het beste daar na vragen, gezien wij als tweakers geen toegang hebben tot de betreffende software bron en dus niet kunnen vertellen wat het inhoud.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• E.Greidanus
ha, nee ze komt uit een nieuwsgroep, maar een officiele key alleen werkt die niet :(

• sewer
  • Laatst online: 19:20
Microsoft heeft nog geen geslipstreamde nederlandstalige vista's met SP1 uitgebracht, dus het gaat blijkbaar om een of ander custom made iets. Dus vraag het aan de makers zou ik zeggen.

Dat je key het niet doet heeft trouwens niets met SP1 te maken, bij geslipstreamde SP1 versies heb je geen andere key nodig. Jouw key is waarschijnlijk voor een andere versie (bijv. je hebt een oem/retail key, en die iso is een vlk versie ofzo).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

E.Greidanus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:17:
ha, nee ze komt uit een nieuwsgroep, maar een officiele key alleen werkt die niet :(
Hulp bij warez doen we niet aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.