Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Excel 2 tijden en dan de procentuele afwijking

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had even een vraagje.. ik werk voor een taxi bedrijf nu hebben we in een excel bestand de ritten gezet met de tijd waarop ze aan moeten vangen.. daarnaast hebben we de tijd staan waarop de rit werkelijk gereden is.. te vroeg of te laat of op tijd. nu willen we in een andere cel de procentuele afwijking hebben zodat we kunnen zien hoeveel ritten op tijd worden gereden of met een rendabele afwijking.. is dit mogelijk in excel?

groeten Gerrit

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:27

Wish

ingwell

Heb je al in de Excel help zelf gekeken...? daar staat dat prachtig uitgelegd volgens mij. Wat heb je zelf al geprobeerd / gezocht?

No drama

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

is dit mogelijk in excel?
Ja. En we denken graag mee als je vastloopt, geef dan even je eigen opzet :)
Er zijn de laatste jaren hierin OFF een boel discussies geweest over het rekenen met tijden, lees die even na (met zoektermen als Excel i.c.m. uur, minuten, etc).

Maar voorkauwen gaat niet werken, dus start ajb even een nieuw topic als je een opzet hebt maar vastloopt :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2008 10:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.