Bij het opstarten probeer ik in de bios te komen, helaas dus.
Het volgende heb ik geprobeerd:
F2 to enter setup, hier krijg ik alleen te zien Microsoft Windows Vista Home Premium opstarten> en er onder geheugenkontrole. Hier kan ik alleen met Tab tussen schakelen, pijltoetsen zoals aangegeven werken niet. Met F8 kom ik wel in allerlei bij allerlei diagnosegedoe terecht maar geen bios.
Bij opstarten de volgende toetsencombinatie's zoals op diverse pagina's aangegeven Ctrl Alt Esc/S/Ins
Vervolgens start ie gewoon door.
Bij Acer gekeken: hier kan ik alleen vinden dat een jumper op password aan staat maar dat die blanco is. Dus in Acer eSettings Management password aangemaakt en opnieuw begonnen. Noppes dus.
Wat gaat er verkeerd, zo moeilijk hoort het toch ook weer niet te zijn.
Gegevens:
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium 6.0.6000 (Vista Retail)
Moederbord:
CPU Type Mobile DualCore AMD Athlon 64 X2 TK-55, 1800 MHz (9 x 200)
Moederbordnaam Acer Aspire 7520
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 7000M-610M, AMD Hammer
Systeemgeheugen 1792 MB (DDR2 SDRAM)
BIOS Type Phoenix (10/29/07)
Het volgende heb ik geprobeerd:
F2 to enter setup, hier krijg ik alleen te zien Microsoft Windows Vista Home Premium opstarten> en er onder geheugenkontrole. Hier kan ik alleen met Tab tussen schakelen, pijltoetsen zoals aangegeven werken niet. Met F8 kom ik wel in allerlei bij allerlei diagnosegedoe terecht maar geen bios.
Bij opstarten de volgende toetsencombinatie's zoals op diverse pagina's aangegeven Ctrl Alt Esc/S/Ins
Vervolgens start ie gewoon door.
Bij Acer gekeken: hier kan ik alleen vinden dat een jumper op password aan staat maar dat die blanco is. Dus in Acer eSettings Management password aangemaakt en opnieuw begonnen. Noppes dus.
Wat gaat er verkeerd, zo moeilijk hoort het toch ook weer niet te zijn.
Gegevens:
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium 6.0.6000 (Vista Retail)
Moederbord:
CPU Type Mobile DualCore AMD Athlon 64 X2 TK-55, 1800 MHz (9 x 200)
Moederbordnaam Acer Aspire 7520
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 7000M-610M, AMD Hammer
Systeemgeheugen 1792 MB (DDR2 SDRAM)
BIOS Type Phoenix (10/29/07)