Toon posts:

Hoe het dat 'top screen panel' in gnome nu ook al weer....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor deze misschien simpele (noob) vraag, maar ik zit me hier echt gek te zoeken.. Er is een modificatie voor Gnome waarbij de balk die je boven in je scherm hebt veranderd in een soort horizontaal lijstje van icoontjes, zodra je over de icoontje heen schuift met je muis worden ze groter van vorm..

Hoe heet 't ook al weer :? Ik zit allemaal op youtube te zoeken naar zo'n filmpje in de hoop dat er iemand in de comments een naam noemt van het tooltje..

p.s. ik vraag absoluut geen tutorial ofzo, slechts een naam van het tooltje ;) Ik hoop dat dit getolereerd word? Dank u.

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:18
Voor windows bestaat er een programmaatje objectdock. Misschien dat het dus gewoon Dock noemt in gnome? Geen idee eigenlijk...

Verwijderd

Iets in de trent van Avant Window Navigator :S

V screen
Afbeeldingslocatie: http://xoin.nl/img/bar.png

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 22:57 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja idd het lijkt erop dat je een dock bedoelt, kijk anders hier eens: Post hier je Non-Windows screenshots - Deel 6 vindt je direct een hoop voorbeelden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:18
Voorbeelden van dock programma's voor ubuntu:
Kiba Dock, AWN, Gnome dock

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Bedoel je iets als GDesklets ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een filmpje op youtube gevonden waar het te zien is wat ik bedoel. Let op de icoontjes boven in 't scherm..

http://youtube.com/watch?v=684OLRsTrrs

Edit:

het is dus GDesklets, heb het zitten proberen op stage hier, en dat is dus eigenlijk wat ik bedoel ja.. Hoewel Avant Window Navigator er denk ik mooier uit zit, thuis eens proberen waar de graphics power wat hoger is ;)

Bedankt iedereen! _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 12:12 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Ik vond GDesklets altijd maar gammel... 't werkt even leuk, maar zodra je iets meer wil instellen, houdt het op...
Pagina: 1