Vragen over een HTCP samenstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 2.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:27
Hoi,

Ik heb volgende HTCP configuratie op het oog:
1 AMD Athlon X2 5000+ € 77,58 € 77,58
1 Antec Fusion (mATX, 430W, Zilver/Zwart) € 148,46 € 148,46
1 Gigabyte GA-MA78GM-S2H € 71,- € 71,-
1 Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/2G 2GB (2x 1GB) DDR2 € 34,83 € 34,83
1 Samsung SH-S203B € 23,85 € 23,85
1 Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB € 104,- € 104,-
1 Scythe Ninja Mini € 29,85 € 29,85
Importeren Totaal € 489,57
Maar stel me hier wel volgende vragen bij:

1. Werken alle drivers hiervan zonder problemen onder Windows XP + MediaPortal ?
Iemand ervaring mee ?

2. Krijg je deze drivers ook mee met de doos (of moet je ze zelf gaan zoeken op het internet)

3. Is het onboard geluid van het moederbord analoog goed van kwaliteit ?
=> Ik heb daarnet, als test, mijn 5.1 speaker-set (van Creative) eens aangesloten op het onboard geluid van een Asus P5K-E/Wifi moederbord. En ik vond dit toch beduidend minder goed klinken, dan wanneer ik de speakerset op een Creative X-Fi Xtreme Music kaartje aansluit. Dit is wel met een Asus P5K-E/Wifi van verleden jaar getest. Maar is het onboard geluid van de Gigabyte GA-MA78GM-S2H ondertussen zoveel beter. Of neem je toch niet beter een extra geluidskaartje. En zoja, is daar in die HTCP kast wel plaats voor ?

4. Wat met de onboard videoweergave van de Gigabyte GA-MA78GM-S2H. Evenaart die de uitstekende kwaliteit van de ATI Radeon HD 2600 Pro (Passive) kaart. Heeft er iemand van jullie hier
ervaringen (vergelijkingsmateriaal) van ?. Zodat ook hier geen extra videokaart gestoken moet worden.

5. Wat met de voeding van Antec. Is die echt stil en degelijk ? Zelf heb ik tot nu toe altijd met voedingen van Seasonic gewerkt. Die hoor je niet en zijn oerdegelijk... Deze Antec voeding komt
mee met de kast, dus kun je jammer genoeg niet naar je eigen smaak veranderen.

6. Wat met de IR Receiver. En andere aansluitmogelijkheden op de kast. Kunnen die allemaal goed aangesloten ? Zodat niets onverbonden blijft. Of zijn er hier nog problemen mee.

7. De geluidsknop op de kast. Werkt die ook echt ? Kun je daar echt het geluid mee besturen.

8. De LCD display op de kast, wat geeft die precies weer ? Kun je die zelf gaan programmeren ?

Ik ben alvast benieuwd naar jullie ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
P.S. Deze comment staat ook in de thread "Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid"
Maar aangezien daar een andere discussie momenteel aan de gang is, lijkt het me beter om hier opnieuw te beginnen...

[ Voor 67% gewijzigd door Gent32m op 12-03-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gent32m schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:13:
1. Werken alle drivers hiervan zonder problemen onder Windows XP + MediaPortal ?
Iemand ervaring mee ?
Ja, anders heb je weinig aan drivers. Beetje basis kennis is dit toch wel.
2. Krijg je deze drivers ook mee met de doos (of moet je ze zelf gaan zoeken op het internet)
Die zitten er bij, zonder drivers geen netwerk, zonder netwerk geen internet, zonder internet, geen drivers. Het hoort gewoon bij de hardware, anders is het onbruikbaar.
3. Is het onboard geluid van het moederbord analoog goed van kwaliteit ?
=> Ik heb daarnet, als test, mijn 5.1 speaker-set (van Creative) eens aangesloten op het onboard geluid van een Asus P5K-E/Wifi moederbord. En ik vond dit toch beduidend minder goed klinken, dan wanneer ik de speakerset op een Creative X-Fi Xtreme Music kaartje aansluit. Dit is wel met een Asus P5K-E/Wifi van verleden jaar getest. Maar is het onboard geluid van de Gigabyte GA-MA78GM-S2H ondertussen zoveel beter. Of neem je toch niet beter een extra geluidskaartje. En zoja, is daar in die HTCP kast wel plaats voor ?
Kwestei van kijken welke geluidschip op het moederbord zit, en opzoek naar reviews. Beetje Googlen dus. Maar het is wel zo dat een betere geleuidkaart (dus los) wel betere kwaliteit heeft dan een goedkopere oplossing als een chippie op het moederbord zetten.

Het is dus wel aan te raden als je goed geluid belangrijk vindt, er iets in te investeren (maar da's eigenlijk met alles zo).
4. Wat met de onboard videoweergave van de Gigabyte GA-MA78GM-S2H. Evenaart die de uitstekende kwaliteit van de ATI Radeon HD 2600 Pro (Passive) kaart. Heeft er iemand van jullie hier
ervaringen (vergelijkingsmateriaal) van ?. Zodat ook hier geen extra videokaart gestoken moet worden.
Zelfde verhaal als voor de geluidskaart eigenlijk. Ik ken het mobo niet, dus geen idee wat er op zit. Ook deze info kan je zelf vinden door het opzoek gaan en het lezen van reviews.
5. Wat met de voeding van Antec. Is die echt stil en degelijk ? Zelf heb ik tot nu toe altijd met voedingen van Seasonic gewerkt. Die hoor je niet en zijn oerdegelijk... Deze Antec voeding komt
mee met de kast, dus kun je jammer genoeg niet naar je eigen smaak veranderen.
De voeding in een kast kan je zonder problemen vervangen. Dat er een voeding bij een kast zit, houd niet in dat je er geen andere in kan zetten. Ik ken beide voedingen niet trouwens. Maar als jij persee die kast wil, en ook persee een seasoinc voeding, kan dat prima. Je houd er dan een extra (reserve) voeding over.
6. Wat met de IR Receiver. En andere aansluitmogelijkheden op de kast. Kunnen die allemaal goed aangesloten ? Zodat niets onverbonden blijft. Of zijn er hier nog problemen mee.

7. De geluidsknop op de kast. Werkt die ook echt ? Kun je daar echt het geluid mee besturen.

8. De LCD display op de kast, wat geeft die precies weer ? Kun je die zelf gaan programmeren ?

Ik ben alvast benieuwd naar jullie ervaringen...
En wat heb je eigenlijk zelf ondernomen om je vragen beantwoord te krijgen? Ik heb het idee dat je iets wilt, maar je alleen totaal geen idee hebt wat je nu precies wil.

Eigen inzet is een must hier. Het is niet de bedoeling dat dit forum jouw helpdesk moet voorstellen. (vandaar dat ik ook niet op de andere punten in ga).

De meeste vragen kan je prima terug vinden als je een klein beetje initiatief toont. Dus nu een vraag van mijn kant: Wat heb je zelf al ondernomen om te weten te komen, en wat kon je niet vinden, of welke vraag werd niet dusdanig besproken dat je het niet begreep?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Dag RaZ,

Verbeter me als ik fout zit.

Maar ik ben (via dit forum) op zoek naar mensen die ervaringen hebben met deze onderdelen.

Ik heb al veel gelezen (en gezocht) op dit forum en ben op deze samenstelling gebotst, waar ik zelf wat vragen bij heb. In de zin van. Is het geluid op het moederbord echt goed ? Of is een extra geluidskaart beter ? Idem met de videokaart, voeding, volume knop (werkt die of niet), etc.

Ik zou het fijn vinden als mensen (die een dergelijke config gekocht hebben) me daar iets meer kunnen over vertellen. Kan ik daar dit topic voor gebruiken ? Om deze ervaringen op te zoeken en te delen met hen. Of kan/mag dit niet ?

Je laat maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik ken geen enkel onderdeel uit die setup, maar ik kan zo vinden of de geluidskaart net zos goed is, of minder goed dan een andere. Kwestie van even naar de specificaties zoeken. Zelfde geldt ook voor de grafische kaart. Kwestie van vergelijken. Wat jij goed vindt betreft geluid, kan een ander ronduit bagger vinden.

Of iets in een kast past, dat weet je zodra je de specs van de kast erbij pakt.

Over die volumeknop, die denk ik op de kast zit, zal ook de info wel bij staan. Er zijn ook USB volumeknoppen die gewoon werken, en dat zou deze ook zo maar eens kunnen zijn, en dat staat dus weer bij de specificaties.

Of iets mag of niet ben ik niet de persoon voor om dat te bepalen. Ik geef eigenlijk aan dat de meeste vragen die je hebt zelf te vinden zijn. Je weet wat je wil, en dan neem ik dus ook aan dat je die productinformatie ook wel kan vinden.

Ervaringen blijven altijd persoonlijk. Wat jij eist, kan voor een ander zelfs nog niet genoeg zijn, of zelfs veels te veel van het goede.

Zo wil de een enkel een bepaald merk juist wel, en de andere juist weer niet.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Raz,
Of iets in een kast past, dat weet je zodra je de specs van de kast erbij pakt
.
Daar ben ik dus niet zo goed thuis in. Ik doe mijn best om deze terminologie zo goed als mogelijk te begrijpen. Maar van sommige zaken heb ik echt geen kaas gegeten...
Ervaringen blijven altijd persoonlijk.
Ervaringen zijn inderdaad altijd persoonlijk en dus verschillend. Toch kun je daar (denk ik) wel grosso modo een grote lijn in trekken...

Enfin, ik denk dat mijn grootste bekommernis ergens is:
a) Dat ik niet weet of alles in zo een kast wel past (is er genoeg ruimte voor die extra kaarten).
Wat dan bv met de koeling ?

b) Ik ook niet goed weet, wat op wat past. Bv past dat moederbord op die IR Receiver. Kun je die volume knop aansluiten, etc.

Wie heeft dit allemaal al eens uitgeprobeerd... (of dit goed werkt)
Vraag ik me af...

Ik overweeg alvast ondertussen om daar een extra geluidskaart (Creative XTreme Music) bij te steken. Of ik dat ook voor de videokaart ga doen (weet ik niet). Nog even uitzoeken...

Is zo een HTCP eigenlijk wel handig ? Wat zijn de voordelen/nadelen ervan in vergelijking met een gewone desktop pc (waar ik veel beter mee vertrouwd ben).

Je ziet ik tast nog wat volledig in het duister hier...
Maar ik doe alvast mijn best om zoveel mogelijk bij te leren...

En goed te luisteren naar iedereen hier.
Ondertussen zoek ik zelf wat spec op (op het internet).

Voor zover ik die (met mijn kennis) al plaatsen en begrijpen kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nu anders in CSL?

Dit mag dus niet meer. En ik ben het met Raz eens, nog al basic vragen, die je met goed zoeken en lezen zelf kan beantwoorden.

Ik zou dat "Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid" maar eens van begin tot einde door lezen. Dan krijg je bijna alles wel mee.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Jammer... :'(

Misschien zijn er forums waar dit wel nog mag ?

Ik betreur alvast deze beslissing. Het leuke aan internet, is dat je juist deze ervaringen met elkaar kan gaan delen. Maar soit.. Ik heb deze regels niet uitgevonden...

Even rondzoeken of er elders wel nog ervaringen gedeeld mogen worden.
In de zin van. Ik ben tevreden over deze config. Die werkt ook goed.
Is goed op elkaar afgestemd, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ok, stel... Ik heb dat zelfde ding. Werkt goed, en is goed op elkaar afgestemd.

Mijn HTPC is een 4 jaar oud ding, en ik draai enkel eens een MP3-album, of ik kijk een DivX'je.

Wat wil je met je HTPC gaan doen? 1080p? Dolby Digital? DTS?

Dat een config goed werkt, wil niet zeggen dat ie voor wat jij er mee wil doen ook voldoet.

Even kort door de bocht: Een HTPC bestaat niet. Het is een PC, niets meer, niets minder. Alleen noemen mensen een PC die ze inzetten voor muziek en film een HTPC. Maar feitelijk blijft het gewoon een PC.

Het hebben van een HTPC, omdat het een HTPC is, is onzin. Ga eerst na wat je er precies mee wil doen. Dan ga je opzoek naar wat je nodig hebt, en dat prop je in een kast, et voila, een HTPC.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Een HTPC is inderdaad gewoon een normale pc waar er meestal wel op gelet wordt dat ie stiller dan een normale pc is en vooral de huidige media afspeelformaten perfect kan afspelen. Tegenwoordig is dat dan media met Dolby Digital geluid en 720p/1080i/p weergave. Zo'n pc wordt meestal vanuit de luie stoel bediend dus een afstandsbediening is ook wel handig.
Ik zou dan ook voor een kast gaan die mooi staat bij de rest van je hometheater.

Wil je dit bovenstaande dan wordt het een losse passieve videokaart met videoacceleratie. (ati 2400, ati 2600 enz enz.)

[ Voor 18% gewijzigd door KneppaH op 13-03-2008 00:45 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Hi RaZ,

Alvast bedankt, dat je me wilt helpen :)

Het verschil tussen een HTCP en Desktop Pc zit hem voor mij (hoofdzakelijk) in de behuizing.
Die is kleiner. En meer op MediaCenter afgestemd (bv de IR Receiver voor de MCE Remote, de volume knop, de LCD display - waar die ook voor dienen mag ? - , etc)

Ik zou deze HTCP in een aparte slaapkamer willen zetten. En deze dan met mijn Plasma TV (via een HDMI kabel) verbinden. Daarnaast heb ik ook nog een speakerset (5.1 surround) van Creative staan die ik erop moet kunnen aansluiten.

Als software installeer ik Windows XP en Media Portal.
Ik weet ondertussen hoe dit alles werkt.

Om op je vraag te antwoorden:
- 1080p? Ja
- DTS? Ja
- Dolby Digital? Ja

Enfin, ik ben er nog niet over uit... Zo een HTPC kast is kleiner. Met misschien meer risico op teveel hitte ? slechte koeling in de kast (doordat alles zo dicht op elkaar zit). Ik heb daar nu met mijn desktop uitvoering niet zoveel last van. Alleen is deze bak nogal groot om in de slaapkamer te zetten. Zo een HTPC zou niet misstaan. Maar dat is dan vanuit een meer esthetische benadering bekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Dag KneppaH,

In mijn huidige desktop beschik ik over een ATI Radeon HD 2600 Pro (Passive) kaart.

Ik lees nu echter zeer goede reviews over de onboard HD videokaart in de Gigabyte GA-MA78GM-S2H. Benadert deze in performance (en kwaliteit) de ATI Radeon HD 2600 Pro ? Of benadert deze die niet.

Als deze die performance benadert, kan ik de HD 2600 eruit bezuinignen. Dat bespaart me wat geld en ook plaats in mijn HTCP (die al meer krap van ruimte is). Zoniet, moet ik die HD 2600 er wel gaan in plaatsen...

[ Voor 31% gewijzigd door Gent32m op 13-03-2008 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:30

mphilipp

Romanes eunt domus

Gent32m schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:06:
Ik overweeg alvast ondertussen om daar een extra geluidskaart (Creative XTreme Music) bij te steken. Of ik dat ook voor de videokaart ga doen (weet ik niet). Nog even uitzoeken...
Hoe heb je eigenlijk gezocht? En hoe heb je enige kennis over dit onderwerp opgebouwd?
Je kiest voor die bord voor een HTPC en dan ga je je afvragen of de onboard video dezelfde kwaliteit levert als de HD2600? En je denkt aan vervanging? Waarom dan dit bord? Omdat 'iedereen' het zegt?
Je hebt je er niet écht in verdiept zie ik. Dit bord/chipset is een van de meest besproken dingen op dit moment. Dus je hebt ofwel niet goed gezocht of heel handig om alle info gemanouvreerd.
En de onboard audio is (voor onboard audio) volgens de reviews van goede kwaliteit. Die audio chips (ALC889A) zijn de beste die Realtek heeft. Blijkbaar heb je ook dat niet eens in Google ingetikt.

Dus misschien had je deze reacties aan kunnen zien komen...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Hi mphilipp,

Ik ben nog redelijk nieuw in dit hele HTCP gebeuren.
En doe mijn best me zo goed mogelijk te informeren.

Voordelen van een extra geluidskaart tov onboard waren (vroeger):
- Minder belasting van je processor
- Beter geluid (zeker 5.1 analoog; digitaal was wel ok)

In een HTCP is het nadeel natuurlijk
- Extra kaart (die plaats inneemt in je kast)
- Misschien overbodig (als die geluidschip echt zo goed is)

Zelfde logica bij de videokaart...

Ik ben dus vooral op zoek naar ervaringen van gebruikers hier...

Wie heeft deze Gigabyte GA-MA78GM-S2H (een hot-item) ondertussen al aangekocht ?
En hoe werkt hij ?

1. Zien de graphics er ok uit ? (in 720p, 1080p/i) ?
=> Of is de investering in een extra grafische kaart (bv HD 2400/2600) nog altijd beter
2. Idem met het analoge (5.1) geluid. Klinkt dit goed ?
=> Of zijn we nog altijd beter af met een extra geluidskaartje.

Beeld en Geluid lijken mij de twee belangrijkste elementen van een HTCP (of MediaCenter PC) te zijn. Dit moet gewoon ok zijn (kun je niet op besparen!). Maar als het met dit moederbord ook perfect kan. Waarom dan nog meer geld eraan uitgeven ?

Dat is mijn queste hier...

[ Voor 44% gewijzigd door Gent32m op 13-03-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Bedankt Reinman.

Ik lees de review ondertussen eens door..

Hoe meer we geinformeerd geraken, des te beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor HD content zou je genoeg hebben aan de 780G chipset. Alleen moet je wel rekening houden met het verschil tussen H.264 en X.264. Vooral het laatste is vaak gebruikt voor het encoden van video op internet(ie torrents, usenet). De versnelling voor X.264 is een stuk moeilijker voor elkaar te krijgen dan je zou denken.

De Realtek ALC889A chip op het moederbord is een van de beste op dit moment en doet niet erg veel onder voor losse geluidskaarten. Proc belasting is tegenwoordig niet meer zo boeiend. Alleen mis je dingen van dolbi. Ik zou daarom ook kijken naar de Club3D Theatron DD, welke ook in het multimedia systeem van de BBG zit. X-Fi's zijn, imho, alleen interessant voor gamen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Ik heb ook wat extra info gevonden...

Link naar de AMD 780G chipset (op website van AMD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Voor HD content zou je genoeg hebben aan de 780G chipset. Alleen moet je wel rekening houden met het verschil tussen H.264 en X.264. Vooral het laatste is vaak gebruikt voor het encoden van video op internet(ie torrents, usenet). De versnelling voor X.264 is een stuk moeilijker voor elkaar te krijgen dan je zou denken.
Als de hardware matige ondersteuning van een codec (bv de X.264) de mist in zou gaan, kan de processor (als die sterk genoeg is) dit misschien voldoende opvangen. Zodat je geen schokkende beelden te zien krijgt. De AMD Athlon X2 5000+ lijkt me alvast een sterk processortje. Tenzij nog meer rekenkracht voor goed video weergave vereist zou zijn...
...Alleen mis je dingen van dolbi. Ik zou daarom ook kijken naar de Club3D Theatron DD, welke ook in het multimedia systeem van de BBG zit.
Okido, ik zoek dit kaartje alvast eens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Gent32m schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:02:
=> Of is de investering in een extra grafische kaart (bv HD 2400/2600) nog altijd beter
2. Idem met het analoge (5.1) geluid. Klinkt dit goed ?
Maar dat bedoel ik ook...de 780 chipset is een HD2600 kaartje...daarom concludeer ik dat je niet goed genoeg hebt gezocht. Check reviews etc. Zo ben ik ook aan die wijsheid gekomen. Ik ben er niet mee geboren. Je stelt dus de verkeerde vragen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat zit er dan niet op dat mobo wat dolby betreft dan? Ik meende aan de specs te zien dat ie alles heeft, inclusief de HD audio formaten. Ook heeft ie decoders aan boord, gezien de analoge 7.1 uitgangen. Heb ik iets over het hoofd gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Ok.

Dank je mphilipp _/-\o_

1) De onboard videokaart zal dus voldoende zijn. Ook voor X.264 codecs, etc.
2) Het onboard geluid schijnt precies ook heel goed te zijn. Alvast beter dan, wat ik nu heb op mijn Asus P5K-E/Wifi moederbord. Maar is dit echt even goed, als bv een extra Creative X-Fi Xtreme Music kaatje of de Club3D Theatron DD ? Iemand ervaringen hiermee...

Dit moederbord is vrij nieuw...
Heeft iemand het al in zijn bezit, die dit kan checken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 22:12

elmoxx

xx xx xx

Gent32m. je kunt natuurlijk altijd nog een geluidskaartje kopen wanneer je op een later moment besluit dat de kwaliteit niet voldoende is. Dit zelfde ook met videokaarten overigens. Gezien beide al wel geintegreerd zijn in het moederbord zou ik het eerst lekker zonder proberen. Die kaarten (of gelijkwaardige qua specs) bijkopen kan bij elke computerboer..

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Idd elmoxx

Dat is ook een mogelijkheid...
Ik neus ondertussen nog wat verder op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Heeft er iemand weet of deze processor al beschikbaar is (voor op het moederbordje) ?

AMD Athlon X2 4850e (45W)

Op de website van Azerty (pc webwinkel) is hij nog niet beschikbaar...
En op Tom's Hardware website kan ik nog geen grafieken zien van de perfomantie..

Zal nog even geduld moeten hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Voor dit soort vragen hebben we toch al
Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07

Thandor

SilverStreak

Klopt en tevens zijn dit soort losse topics niet conform het CSL Beleid. Vaak is het een kwestie van even goed zoeken en de meeste vragen zijn snel beantwoord. Voor de kleine zaakjes is het topic in de quote een prima oplossing :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.