Ik wist niet zeker waar ik het kon posten, dus probeer ik het hier maar.
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht, omdat m'n andere kapot was. Maar de laatste tijd kraakt het geluid nogal vaak als ik een spel speel (Gebeurt bij meerdere games). Als ik alleen de Desktop aan heb staan of een programma waarbij ik niet veel van de videokaart nodig heb (Photoshop , Media Player en dergelijke), kraakt het geluid niet.
Het volgende is al geprobeerd
- Andere Geluidskaart ingezet (Werkte niet, omdat er veel hardwareconflicten ontstonden)
- Voeding bekeken, maar die is goed genoeg (420W)
- Gezocht naar andere Topics
- Gekeken naar de temperatuur, maar daar is ook niks mee aan de hand
Weet iemand wat ik aan het krakende geluid kan doen? Onder staan nog wat systeem specs:
Processor: AMD Athlon XP 3000+ 1,7 GHz
Mainboard: A7V600-X
RAM: 1GB
Hard Disk: 2x 160 GB Harddisk IDE
Videokaart: GeForce 7900 GS 512MB
CD-RW: 52x32x52
Geluid: SoundMax On board
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht, omdat m'n andere kapot was. Maar de laatste tijd kraakt het geluid nogal vaak als ik een spel speel (Gebeurt bij meerdere games). Als ik alleen de Desktop aan heb staan of een programma waarbij ik niet veel van de videokaart nodig heb (Photoshop , Media Player en dergelijke), kraakt het geluid niet.
Het volgende is al geprobeerd
- Andere Geluidskaart ingezet (Werkte niet, omdat er veel hardwareconflicten ontstonden)
- Voeding bekeken, maar die is goed genoeg (420W)
- Gezocht naar andere Topics
- Gekeken naar de temperatuur, maar daar is ook niks mee aan de hand
Weet iemand wat ik aan het krakende geluid kan doen? Onder staan nog wat systeem specs:
Processor: AMD Athlon XP 3000+ 1,7 GHz
Mainboard: A7V600-X
RAM: 1GB
Hard Disk: 2x 160 GB Harddisk IDE
Videokaart: GeForce 7900 GS 512MB
CD-RW: 52x32x52
Geluid: SoundMax On board
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 163745 op 29-05-2008 21:17 ]