Sinds enkele maanden geleden verliest mijn draadloze Sennheiser HDR 120 koptelefoon het signaal na kort gebruik. Dit varieert van een minuutje tot tientallen minuten, maar elke keer valt het signaal gewoon weg. Dan plug ik de koptelefoon weer in en uit en dan werkt het weer voor de komende paar minuten. Ik heb al nieuwe batterijen geprobeerd, maar het probleem blijft.
Er kan volgens mij geen signaalstoring zijn. De enige andere apparaten zijn mijn iMac (met wifi en Bluetooth) en mijn mobiele telefoon. Deze waren er echter ook al toen mijn koptelefoon nog niet stoorde, dus daar kan het niet aan liggen. Verder zit ik een meter van de zender af als ik aan mijn bureau zit en zit er niks tussen de zender en de koptelefoon zelf.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Er kan volgens mij geen signaalstoring zijn. De enige andere apparaten zijn mijn iMac (met wifi en Bluetooth) en mijn mobiele telefoon. Deze waren er echter ook al toen mijn koptelefoon nog niet stoorde, dus daar kan het niet aan liggen. Verder zit ik een meter van de zender af als ik aan mijn bureau zit en zit er niks tussen de zender en de koptelefoon zelf.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?