Sennheiser HDR 120 verliest signaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024
Sinds enkele maanden geleden verliest mijn draadloze Sennheiser HDR 120 koptelefoon het signaal na kort gebruik. Dit varieert van een minuutje tot tientallen minuten, maar elke keer valt het signaal gewoon weg. Dan plug ik de koptelefoon weer in en uit en dan werkt het weer voor de komende paar minuten. Ik heb al nieuwe batterijen geprobeerd, maar het probleem blijft.

Er kan volgens mij geen signaalstoring zijn. De enige andere apparaten zijn mijn iMac (met wifi en Bluetooth) en mijn mobiele telefoon. Deze waren er echter ook al toen mijn koptelefoon nog niet stoorde, dus daar kan het niet aan liggen. Verder zit ik een meter van de zender af als ik aan mijn bureau zit en zit er niks tussen de zender en de koptelefoon zelf.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik heb het zelfde gehad met een low budget merk. Zowel IR als RF, beide bleken brakke voedingen te hebben.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024
Dus ik zou gewoon even een andere trafo moeten proberen? Heb net even gekeken en het is gewoon een DC 9V ding. Die moeten hier vast nog wel ergens rondslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 07:22
Wat gebeurd er als je het geluid op de iMac voluit zet? Ikzelf heb de HDR 130 aan een iMac hangen en ik moet het geluid in OS X op maximaal zetten anders gaat de input level lampje van de Sennheiser branden/knipperen waardoor ik na een paar minuten geen geluid meer hoor.