Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Autoreply email met attachment mee sturen

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik weet dat het mogelijk is om een message rule aan te maken in outlook express dat wanneer die een bericht ontvangt met xxxx in de body dat hij dan een email terug stuurt met een attachment erin. Echter wil ik de attachment dynamisch laten. De message van de email zal het zelfde blijven de naam van de attachment ook (is een rar bestand) maar de inhoud van de rar wijzigd steeds.

Nu kan ik elke week netjes het rar bestand vervangen in outlook express of dergelijke maar ik ben dus op zoek naar een applicatie die een autoreply doet met een attachment die hij van een bepaalde locatie haal. Is zo'n programma er dat jullie weten?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF.

Misschien zijn er standaardtools die je zo kan configureren, maar ik ken ze iig niet. Ik denk dat je zelf code mag gaan kloppen. En dat zou ik vooral niet in OE doen, maar (ontvangen en) versturen middels je favoriete taal te doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 21:12
Volgens mij moet je een heel eind kunnen komen met Procmail

• cool0
pacificocean schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:45:
Volgens mij moet je een heel eind kunnen komen met Procmail
Moet wel op een windows platform werken

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

1) Waarom? Als het maar ergens draait.
2) Dus? Cygwin.
3) Anders neem je een andere tool, wat zie je dan zelf als opties?

Kies naar smaak een van de antwoorden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 12-03-2008 17:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cool0
Waarom? Omdat de bestanden ook op een windows machine aangeleverd worden en wij graag alles op 1 server willen houden.

Eigen opties waren zelfbouwen eigenlijk of laten bouwen maar voordat wij zover wilde gaan wilde ik eerst even zien als er mensen waren die hier ervaring mee hadden.

Unix platform is altijd nog wel mogelijk alleen is onze kennis niet echt goed daarvan.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Waarom? Omdat de bestanden ook op een windows machine aangeleverd worden en wij graag alles op 1 server willen houden.
OK, via hte netwerk kan je er altijd wel bij maar het is een goede reden :)

Het klinkt (!) vrij eenvoudig, dus laat het niet bouwen door een dure partij als je het zelf niet doet :P

• cool0
Klopt het is ook vrij eenvoudig en heb zelf enige kennis van Delphi alleen niet van het mail gedeelte wel kan ik de inschatting maken hoeveel het mag kosten. Maar bedankt voor de tip in iedergeval.

Pagina: 1