Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Misschien zijn er standaardtools die je zo kan configureren, maar ik ken ze iig niet. Ik denk dat je zelf code mag gaan kloppen. En dat zou ik vooral niet in OE doen, maar (ontvangen en) versturen middels je favoriete taal te doen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Moet wel op een windows platform werkenpacificocean schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:45:
Volgens mij moet je een heel eind kunnen komen met Procmail
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
2) Dus? Cygwin.
3) Anders neem je een andere tool, wat zie je dan zelf als opties?
Kies naar smaak een van de antwoorden
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 12-03-2008 17:22 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eigen opties waren zelfbouwen eigenlijk of laten bouwen maar voordat wij zover wilde gaan wilde ik eerst even zien als er mensen waren die hier ervaring mee hadden.
Unix platform is altijd nog wel mogelijk alleen is onze kennis niet echt goed daarvan.
OK, via hte netwerk kan je er altijd wel bij maar het is een goede redenWaarom? Omdat de bestanden ook op een windows machine aangeleverd worden en wij graag alles op 1 server willen houden.
Het klinkt (!) vrij eenvoudig, dus laat het niet bouwen door een dure partij als je het zelf niet doet