Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Menu bovenaan GoT klopt niet helemaal

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 12:55
Zie plaatje onder kopje FAQ:

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/msdovn.png

Ik gebruik Firefox onder Ubuntu.

[ Voor 23% gewijzigd door hello_moto op 12-03-2008 16:21 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:43

Thandor

SilverStreak

Welke versie van Firefox gebruik je? Bij mij met 2.0.0.12 (i.c.m. Ubuntu 7.10) werkt het namelijk prima.

Andere zaken die je nog even kunt bekijken: CTRL+F5, Privégegevens opruimen en plugins in Firefox uitschakelen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Komt door de lettertypes. Heb je msttcorefonts geinstalleerd? De template is afgestemd op een Windows-only font. Installeer dat font (via pakket msttcorefonts) en refresh (Ctrl+ F5) en het moet beter zijn :)

Verwijderd

Idd, debian en iceweasel (firefox) 2.0.0.12 werkt prima hiero.. Ubuntu is debian based voor 't geval je dat niet wist. ;)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 12:55
Ik heb gewoon de standaard installatie vanaf de CD. Maar als het aan mijn installatie ligt maakt het niet zoveel uit, ik dacht misschien is het een bugje o.i.d.

[ Voor 51% gewijzigd door hello_moto op 13-03-2008 17:53 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
standaard installatie is inderdaad zonder de msttcorefonts, dus die zal je dan handmatig moeten installeren... Of je moet de devvers hier eens lief aankijken en vragen of ze de boel zo willen maken dat het er ook goed uitziet met de standaard fonts van Ubuntu. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Jep, windows corefonts installeren. Bij een redesign zullen we wel kijken of we dat kunnen voorkomen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.