Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Photoplay start niet op

Pagina: 1
Acties:

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 08:23
Sinds vorige week een Photoplay 2000-apparaat uit 1997. Via internet heb ik update 2004 gekocht. Deze update, op een harde schijf, heb ik geplaatst in de machine. De eerste keer startte hij op, maar kwam ik niet verder dan een info-scherm van photoplay. Ik merkte op dat de kabel in de harddisk niet goed aangesloten zat. Die heb ik er vervolgens goed ingedaan.

Toen ik daarna de machine weer aanzette bleef ik een zwart scherm zien. Voorheen zag je voor dat Photoplay zelf opstartte eerst nog een scherm zoals bij elke andere pc, dat hij de hardware gaat zoeken, dat je naar de bios kunt gaan etc. Zelfs dat krijg ik nu niet meer. Alles blijft gewoon zwart!

Ik heb alle kabels gecontroleerd en zit allemaal goed aangesloten. Ook alle stroomkabels...
Wat kan het zijn?

Edit:
Ik heb net een andere monitor aangesloten, direct op de pc in de photoplay-kast. Hier kreeg ik ook geen beeld op. Waarschijnlijk is de videokaart kapot...

Edit 2:
Als ik mijn laptop aansluit op de monitor in de photoplay-kast dan krijg ik wel beeld, de monitor is dus zeker niet stuk...

[ Voor 15% gewijzigd door robg1984 op 12-03-2008 18:03 ]

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 08:23
Nog steeds is het probleem niet opgelost.
Is er iemand die dit probleem herkend?

Verwijderd

Alle hardware los koppelen van het moederbord. (HD, DVD, CD, Floppy whatever) USB, Geheugen en CPU AUB laten zitten. Dan die bak eens aanzetten. Als je dan geen BIOS krijgt denk ik dat ie harstikke dood is enzo.

Groetjes

Anthony

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:59:
Alle hardware los koppelen van het moederbord. (HD, DVD, CD, Floppy whatever) USB, Geheugen en CPU AUB laten zitten. Dan die bak eens aanzetten. Als je dan geen BIOS krijgt denk ik dat ie harstikke dood is enzo.

Groetjes

Anthony
Je hebt toevallig nog even naar de datum van de laatste post gekeken voordat je een reactie plaatste? Ik denk dat deze gebruiker dit draadje inmiddels al uit het oog verloren is... morgen exact 2 jaar geleden... ;)