Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Media Portal en floppyDTV-C kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu in het bezit van een HTPC op windows XP MCE 2005. Dit heb ik analoog aangesloten middels een Hauppage PVR-500. Ook ben ik in het bezit van een philips digitale ontvanger(kabel) voor mijn @home digitale abonnement.

Ik wil een nieuw systeem samenstellen waar ik dus ook digitaal wil integreren en heb een vraag over digitale ontvangst middels een FloppyDTv kaart onder Media Portal.

Ik lees tegenstrijdige berichten in verschillende forum en wil graag via dit forum weten of iemand dit voor elkaar heeft gekregen.Sommige forums zeggen wel en andere niet.

Onder Media Portal zou het mogelijk moeten zijn met 1 "floppydtv -c" kaart en juiste Cam module tegelijkertijd 2 programma's digitaal (in mijn geval @home) op te kunnen nemen en een opgenomen programma af te kunnen spelen.

Nu heb ik een analoge PVR-500 waar dit wel mogelijk is.

Daar deze FloppyDTV kaart en bijbehorende cam module zeer prijzig zijn en dit niet 2x uit wil geven om dit te bereiken, wil ik eerst zeker zijn of dit werkt.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Voor twee beeldstromen heb je twee floppydtv's nodig, die kun je dan tegelijkertijd opnemen of bekijken, that's up to you. 2 beeldstromen van 1 floppydtv is niet mogelijk... 1 smartcard = 1 kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Dat is jammer..

Kan ik dan via MP ook de EPG informatie van Film1 en Sport1 aan, zodat ik voor deze kanalen ook programma's kan programmeren?
Matthijs schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:53:
Voor twee beeldstromen heb je twee floppydtv's nodig, die kun je dan tegelijkertijd opnemen of bekijken, that's up to you. 2 beeldstromen van 1 floppydtv is niet mogelijk... 1 smartcard = 1 kanaal

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Matthijs schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:53:
Als de kanalen op dezelfde transponder zitten kan dit wel (van horen zeggen). :)

Systeem | Strava