Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XSLT 2.0] result document probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn project gebruik ik een combinatie van XML en XSLT 2.0. Zoals ik al weet kan je sinds XSLT 2.0 de <xsl:result-document> element gebruiken om meerdere bestanden als output te hebben. Nu lukt dit me prima, zo maak ik bijvoorbeeld een aantal html pagina's aan. Nu zit het alleen met het probleem dat ik graag als <xsl:result-document> een folder wil genereren. Dit zodat ik mijn gegenereerde html pagina's kan ordenen in folders. Helaas is er niet een standaard folder structuur die ik via server side code kan maken en daarin de html pagina's kan genereren. De folder structuur is namelijk afhankelijk van de structuur van het XML bestand. Ik heb zelf geprobeerd om bestanden met .folder te laten genereren helaas werkte dit niet. Mijn vraag is of het mogelijk is en zo ja hoe dan?

alvast bedankt

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:59

Gerco

Professional Newbie

Werkt het misschien op magische wijze als je gewoon een relatief pad opgeeft als document naam?
XML:
1
2
3
<xsl:result-document href="{concat($foldername, '/', $filename)}">
  hier coole code
</xsl:result-document>

Wat is "bestanden met .folder creeren" en waarom dacht je dat dat zou werken???

[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 12-03-2008 14:23 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Even terug naar het begin. Je bent meerdere results aan het genereren die je op een webserver zet. Waarom eigenlijk? Het lijkt alsof je een workaround aan het bedenken bent voor iets dan misschien helemaal geen probleem is: een pagina serveren waar een XSLT overheen getrokken wordt, en die gecached wordt.

日本!🎌