Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iTunes] Kan geen mappen met muziek importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.614 views

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik had itunes al tijden op mijn computer staan soms deed ik er wat mee maar vaker ook niet omdat winmap mij meer beviel. Maar nu heb ik een ipod en wil ik itunes daar voor gebruiken. Dus ik heb itunes ge update en daarna wou ik mijn muziek collectie een volle 60gig op mijn mybook world(een nas) importeren door middel van een map toevoegen aan de bibliotheek. Hierna reageert itunes 5 min niet en gaat de nas ratelen dus het lijkt goed te gaan. Maar na die 5 min houd alles op en is itunes weer te gebruiken maar er zijn geen liedjes geïmporteerd. Het rare is dat ik wel enkele nummers uit mijn collectie kan importeren door middel van bestand toevoegen aan de bibliotheek. En hierbij kan ik ook meerdere nummers selecteren en die worden ook geïmporteerd. Maar als ik ervoor kies om alleen 1 map te importeren werkt het weer niet dus het ligt ook niet aan de grote van de collectie. Qua instellingen is itunes vrij standaard behalve de optie dat alle nummers die toegevoegd worden aan itunes gekopieerd moeten worden naar de itunes map die staat uit. Aangezien ik niet twee collecties van 60 gig wil hebben.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heeft je NAS een drive-letter of is het een gemapte netwerk-drive?
Ik weet dat ik (enige tijd terug alweer, ben niet zo'n iTunes-freak) probleemloos zo'n 150 gig inlas van een USB-drive. Ik weet ook dat ik allerlei problemen had toen ik een gemapte netwerkdrive wilde gebruiken op een laptop (ook iTunes).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Defector
  • Niet online
mijn nas bestaat onder de naam mybook in het netwerk en is gemapped op de computer op de drive letter z

lastig probleem zo het lijkt me niet dat ik de enigste ben met een netwerkschijf met muziek en itunes ?

mischien kan een moderator ook de topictitel verandern zodat de netwerk drive ook genoemd wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door Defector op 12-03-2008 18:37 ]

• Defector
  • Niet online
*kick*

na herinstallatie van itunes en opvolgen van een aantal tips op het internet zoals de configuratie xml aanpassen en de music map verplaatsen naar de netwerk schijf. Ben ik nog steeds bij hetzelfde probleem.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op verzoek van de topicstarter is dit vanaf heden het probleem van de Apple Talk lui :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.