We gebruiken Zakelijk ADSL van KPN. Daarbij wordt een Speedtouch 780 modem geleverd. Dat ding is moeilijk te dresseren en ook niet bepaald foutvrij. Daarover heb ik al meerdere berichten geplaatst. Heb ook al meerdere keren contact gehad met de helpdesk van KPN en ook die geven aan dat het geen toppertje is. Ze raden me aan om het ding als 'bridge' te configureren en zelf een routertje tussen modem en netwerk te hangen.
Nu heb ik in het verleden wel goede ervaringen met routers van Netgear gehad, dus eens kijken wat die in de aanbieding hebben. Bovenstaand apparaat combineert dus een router met modem en firewall. Vraag is alleen even of dit ding ook gaat werken met Zakelijk ADSL en of het een fatsoenlijk apparaat is?
Iemand die iets kan vertellen over de NETGEAR DG834 ADSL Firewall Router?
Nu heb ik in het verleden wel goede ervaringen met routers van Netgear gehad, dus eens kijken wat die in de aanbieding hebben. Bovenstaand apparaat combineert dus een router met modem en firewall. Vraag is alleen even of dit ding ook gaat werken met Zakelijk ADSL en of het een fatsoenlijk apparaat is?
Iemand die iets kan vertellen over de NETGEAR DG834 ADSL Firewall Router?