Toon posts:

PS3 geeft geen beeld meer na een foutmelding *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello PS Masters _/-\o_ ,

Ik heb een probleem met mijn PS3 60GB. Ik was bezig om yellowdog 6.0 te installeren, maar tijdens de installatie keer ik een foutmelding (in de andere os mode) en is het automatisch alles gaan afsluiten en vervolgens bleef het aan (het schakelde niet uit) en kreeg/krijg geen beeld meer.

Ik gebruik normaal een HDMI kabel, dus heb ik maar met een rca/vga kabel geprobeerd en zonder resultaat. Als ik het aan en uit knop 5 sec. lang indruk houd krijg ik alleen piep te horen. Normaal zou het blauwe lampje (groene lampje zonder cd in je ps3) knipperen, maar dit blijft gewoon aan. Als het aan en uit knop 10 sec. leng ingedrukt houd dan schakelt het wel uit, maar als ik het aanzet dan gaat het aan maar krijg geen beeld.
Als ik een cd in zet dan draait het wel, maar dat ding doet verder niks. Ik kan ook niet meer terug naar de PS3 mode.

Is dit iets dat vaker voorkomt, zo ja wat zijn dan de mogelijkheden om het systeem helemaal opnieuw te resetten. Wie weet krijg ik dan weer beeld.

Alvast Thnx…
:)

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Als je hun(Sony) belt met dit soort problemen dan krijg je alleen als antwoord dat je hem moet resetten naar fabrieks instellingen en daar heb je weinig aan zonder beeld. Je kan beter meteen een RMA aanvragen als ik het zo lees.

Verwijderd

Topicstarter
Aller eerst dank je wel voor je reactie MeijsteR. Ik dacht zo van voor dat ik contact met sony zal opnemen, leg ik het hier even voor. Wie weet krijg ik wel een mega tip. Maar misschien een stomme vraag: wat houdt een RMA in..

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je moet de knop met aanzetten ook 5 seconden inhouden, niet met uitzetten. Dan hoor je drie piepjes en moet je weer beeld krijgen.

PSN: Shiver23

Verwijderd

rma: "return material autorisation". In kort: je hebt "toestemming" nodig van sony om je defecte ps3 op te sturen. Contacteer sony, leg het probleem uit en normaalgezien geven ze je een rma nummer.

Verwijderd

Omdat het hier om een technisch mankement gaat: -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
Beste PS Masters,

Hierbij wil ik mededelen dat de PS3 weer de oude is. het werkt weer na de tip van Shiver23. Shiver23 thnx voor je wijze tip.. en natuurlijk alle leden die poging hebben genomen om mee te denken..

Greetzz..
Pagina: 1