ATI HD3850 vs nVidia 9600GT onterecht dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:07
Dit topic is mijns inziens wel erg voorbarig gesloten. Verwijzingen naar FAQ of reviews gaan in dit geval niet op, omdat ik op zoek ben naar de verschillen tussen ATI en nVidia voor zoverre je die juist niet uit reviews en FAQs kunt halen: Kwaliteit van drivers onder zowel Windows als Linux qua functies. Hoe goed is support voor 2 monitors. Hoe makkelijk installeren drivers onder Linux. Werken ATI's powersave functies ook onder Linux. Dat soort zaken. Daar kun je via Google niet veel informatie over vinden en vooral niet veel recente informatie. Informatie van 9 maanden oud is in dit geval al verouderd, wegens de snelle driverontwikkeling van beiden. Naar mijn idee heb ik ook voldoende aangegeven dat ik juist naar dit soort informatie op zoek ben.
In de 9 reacties die mijn topic binnen een uur opriep, kwam de driver ontwikkeling al aardig naar voren, maar de andere onderdelen nog niet. Naar mijn idee was het dus een discussie die voor veel gebruikers interessant was en te vroeg de kop is ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In ditzelfde subforum staat ook: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Heb je die al gelezen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lieve Adjes FAQ en Policy helpt ook :)

Verdorie BtM909...

[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 12-03-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

^^ :) . Omdat we hier anders eeuwige discussies hebben over het al dan niet terecht sluiten van topics, verzoek ik je om contact op te nemen met de moderator die je topic heeft gesloten. Succes :) !

DM!

Dit topic is gesloten.