Toon posts:

Big Brother monitoring probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
wie o wie?
Ik probeer via de Big Brother server monitor tool een aantal servers te monitoren. Er zitten ook een aantal servers buiten mijn netwerk en vanaf daar begrijp ik het niet meer...

Blijkbaar moet je iets in je bbhost file instellen wat ik niet begrijp. Ik heb een server met Big Brother server software deze controleerd een aantal machines (met big brother client software). Wat moet ik nou doen als ik op deze zelfde server ook machines buiten mijn netwerk wil controleren/monitoren? Tussen mijn netwerk en het andere netwerk zitten twee firewall, op mijn firewall staat port 1984 open richting de Big Brother server. Op de servers buiten mijn netwerk heb ik de clients draaien, hoe stel ik die in?

Alvast bedankt.

Verwijderd

geen idee, maar je zegt iets over clients en agents en porten. Begin eens te controleren of je wel daadwerkelijk connectie hebt... telnet is your friend!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je begint met het lezen van de handleiding van de software; daar staat dit namelijk gewoon in. Lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door alvorens je een nieuw topic start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.